lykkeligmamma til 2 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 hvor vanskelig er det å få dette? er dårlig døgnet rundt, kaster ikke opp, men får ikke i meg mat... jobber på sykehjem med alt av "shitarbeid" det medfører...
Hønemor30 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Bare snakk med legen din du, så finner dere nok en god løsning :-) lykke til
babygullz <3 vilde Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er sykmeldt nå pga sv.skapskvalme, fra 19 feb. til 3.mars...
Fomle84 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er også sykemeldt pga kvalme, jobber i barnehage, så det er ikke bare, bare. Var ikke vanskelig å få sykemelding, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå