Evitamor Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sydentur med 2 små barn, hva foretrekker du å pakke i?
Tommage♀♂ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Tanken på å pakke i en bag hadde ikke slått meg en gang, men så har jeg heller ingen så store bager. Her hadde det nok blitt den største trillekofferten i huset + en ryggsekk til det viktigste
Evitamor Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, tviler på at det finnes en så stor koffert så alt rømmer i....men det jeg mener er er det mere praktisk å pakke bleier, grøtpakker, middagsglass, sko, leker ol i bag eller er det koffert som er best. Har sett på disse bagene på www.reisebagen.no. Noen med erfaringer?
Tommage♀♂ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 En trillebag er jo kurant da, men jeg har ikke prøvd den du henviser til. Men må du ha med så veldig mye av det du nevner? De selger vel dette i utlandet også?
Evitamor Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Ut i fra det jeg leser her må jeg visst ta med bleier og grøt iallefall, så tar vi sjansen på å finne sukkerfri mat der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå