M&K+Påsan <3 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Skrev et innlegg igår om at sønnen min ikke kjenner igjen faren og familien hans da ha bare ser dem annehver helg. Faren er ikke intr i å være her mer, eller ha sønnen er en annhver helg og halv ferier. Nå har han hvert hos saksbehandler, å når det er helga hans, kommer det noen fra barnevernet for å hente å bringe gutten min på 10mnd. Hva slags far er dette? ( har ikke stillt opp før nå) Skal jeg liksom sende gutten min avgårde med ukjente folk, for at han skal komme til faren, som igjen er ukjent. Jeg kunne så klart bringt selv, npe jeg kommer til å gjøre når jeg har lappn . Men nå er det sværtvankelig ..
Sjefsmegga Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Når han er så liten kan du faktisk nekte overnatting, fram til barnet er 2-3år, far kan komme til dere og ha samvær. Vet om flere som har fått gjennomslag for dette. Skaff deg en advokat, du har rett på fri rettshjelp.
Poteto Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 han er jo rett å slett syk i hode... få noen ukjendte til å hente han når pappen er ukjendt for han?? sykt sykt.. så du burde skaffe deg advokat og få orden på dette.. stå på
Sjokoladekaka Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Skaff deg advokat på røde rappen!! Ring kanskje også til BV(saksbehandler) og høyr kva dette er, eller få advokaten til å sjekke. Er det bf som seier det med bv? eller har bv sagt dette til deg? Har dokke inngått avtale og skrive under ang. samværet? Slikt går ikkje an overfor 10 mnd gammal unge.
Sjokoladekaka Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Har du lav inntekt, så har du rett på fri rettshjelp. Har du kun OS er det vel nesten garantert fri rettshjelp, for det er lavt.
Sjokoladekaka Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 PS! til dette er ordna opp i, ville eg ikkje sendt ungen med framande som skal "hente ungen til far". Eg hadde heller kontakta BV sjølv og lagt fram mi side, og bedt om hjelp.
M&K+Påsan <3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Vi har ikke skrevet under noen samværsavtale .. Det med BV var der han som sa. Får nok gratis advokat osv, da jeg har lav inntekt som alene mamma og student. Jeg vil bare at faren skal stille opp, trenger det jeg også .. Ikke minst lillegutt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå