Gå til innhold

hvordan er det med symptomer da jenter? noen som har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 5 dager til IKM og har ikke ett eneste lite symptom!!

Skrevet

Har IKM i dag, og er i en elendig form.Humørsvigninger, vondt i korsryggen, veldig vondt nedover i lysken på begge sider.Småkvalm og vondt i hodet.Kjempetrøtt og sliten.Litt svimmel.Helt pyton å gå sånn og vente...Føler at jeg bruker opp hele fridagen på å gå på do og sjekke om det har "skjedd noe"....

Skrevet

ÅJ ÅJ ÅJ, da krysser jeg fingre og tær for deg lova, håper VIRKELIG at du er gravid, si ifra hvordan det går da..... "lille blomst" har du noen symptomer da?

Skrevet

Ingen sypmtomer her...IKM på fredag. Krysser fingrene!

Skrevet

Ikm på fredag. Vet ikke om jeg har noen symptomer, eller om det er bare ønsketenkning. HAdde litt stikkinger i høyre side av magen/underlivet på fredag og lørdag. Hatt vondt i hodet i både går og i dag, men det kan jo være stress... Trodde jeg hadde ømme pupper i går, men det kan jo like gjerne være en litt for stram bh som har skyld i det. Jeg har vært gravid en gang tidligere, men hadde en SA i uke 6. Da hadde jeg skikkelig ømme pupper. Men graviditeten ble ikke oppdaget før i uke 4, og nå er det jo en del tidligere...

Skrevet

IKM om 5 dager og heller ingen symtomer her føler jeg.

Skrevet

Hadde IKM for 11 dager siden- er bare veldig trøtt- ellers ingenting :( Jeg har testet negativ på gravidtester, men har et ørlite håp ennå.

Skrevet

du også ja..vi er samme båt vi to..håpløst...

Skrevet

jeg har hatt mensen murringer i ei uke nå som kommer og går, ømme bryst og småkvalm om morningen, det er to uker til neste mens ca:S treg i maven, vanskelig å gjøre nr.2:D hehe Veldige humørsvingninger...det var alt:D

Skrevet

Jeg har litt samme symptomer som sist jeg var gravid (endte i MA) med vonde pupper, myye spytt i munnen og godt sovehjerte... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...