Gå til innhold

noe på gang?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går og dagen før gikk jeg med en del murringer og 'tak' i både mage og korsrygg + nedpress, begynte å lure på søndagen om noe er på gang, men renget med at det tar seg opp om det er noe..

men i natt våknet jeg rundt 2 tiden og da lakk jeg litt, trodde først kanskje det var at jeg hadde tisset litt, siden baby presser mye ned for tiden, men det var det ikke, luktet ikke urin eller noe, bare søtt. slik jeg har lest meg at vannet gjør..gikk på do, og tok på et truseinnlegg og gikk å la meg igjen, men i løpet av natten har jeg lekket ganske mye (virker hvertfal sånn) og våknet flere ganger av små tak. nå lekker det ikke noe særlig mere, men har fortsatt en del murringer som innimellom gjør vondt.. kan det være noe på gang?

foralte det til sambo i sta, han mener jeg skal ringe inn på føden å spørre, men jeg vil nødig ringe inn om det bare er falsk alarm..(er i uke 36 forresten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt! Det høres ut som fostervann, og da ska en inn på sjekk uansett trodde jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til

Skrevet

Personalet på føden er veldig imøtekommende (er min erfaring), og slik jeg ser det har du all grunn til å ringe. Det koster ikke noe å ta en tlf.

Skrevet

det har gått helt over nå, har ikke ringt ennå, siden jeg har sovet, men føler det blir litt dumt å ringe nå som det ikke er noe på gang eller noe.. kan vel kanskje ta en telefon om det kommer murringer og vondter senere i kveld eller noe?

takker for svar=)

Skrevet

Om du ikke har gjort det alt, hadde jeg ringt føden. Høres ut som det var fostervann som kom. Og da skal man visst nok ikke gå for lenge pga ingeksjonsfare. Så ring og hør med dem, de vil antakelig ha deg inn for en sjekk. Ikke tenk på at det kan være falsk alarm. Husk at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...