Gå til innhold

Nå er jeg bekymret... Herpes???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ska til legen i ettermiddag for en "rask vurdering" om jeg fått herpes.

Har i mange dager hatt svie med rift å bittesmå blemmer.

Men idag er selvfølgelig blemmene borte. Bare rift igjen.

Er dette egentlig bra eller dårlig? Kan de ta prøve på bare riften eller hvordan gjør de?

Er i termin nå å kan føde når som helst... :-/

Er livredd at det er herpes å at de ikke tar det alvorlig nok,... ( siden de sa " rask vurdering"...

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ba om å bli testet for herpes da jeg ble gravid, i forbindelse med gyn. undersøkelsen. 'Har du herpes da?' spurte legen, og dermed fikk jeg ingen test. Man må tydeligvis ha hatt utbrudd dersom de skal gidde å teste deg. Ville bare fortelle det siden du er redd for å ikke bli tatt alvorlig..

Skrevet

De kan ta prøver av riftene!!! Men jeg krysser fingrene for deg om at det ikke er noe herpes:)) Lykke til:)

Skrevet

Syns det høres ut som sopp jeg, den kan utarte seg med blemmer og rifter, klør du? Husker jeg kom hjem fra heisatur med venninde gjengen i min ungdom hadde funnet en kjekk og grei kar og ting hadde gått litt fort for seg.. Kom hjem med blemmer, rifter og intens kløe trodde jeg hadde fått herpes gikk til legen og grein ut all frustrasjon og fortalte ned i hver minste detalj hva som hadde skjedd hehe...Han tok en titt og sa jeg fikk kjøpe meg canesteen stikkpiller og krem , oooh lykke jeg hadde fått sopp!

Skrevet

sån var jeg og i forrige uke blemmer ,rifter,klødde meg til blods var nesten skinn flådd i musa.Men heldigvis er bare sopp,tok en pille canesten og smører meg og nå ,er nesten alt borte.Men husk bruk fingrene for å sette inn canesten pillen ,men det vet du kansje,lykke til da.

Skrevet

HI her,

var hos legen å hun så på å sa at det var ikke herpes.

Hon sendte ikke in prøve, sa det trengte vi ikke.

Men hun sa at hvis det skulle være rift den dagen jeg ska føde så må jeg si ifra på sykehuset så de kan se på det.

Skrevet

Så bra!

Da slipper du å tenke mer på det:-)

Bra du tok det på alvor - er jo ikke bra for de søte små å bli smitta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...