trebarnsmor Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Vår sønn fikk ei lita slipsnål, den er kjempesøt!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Praktiske ting (både til gutter og jenter), jeg ønsker meg bæretøy til vår gutt for eksempel;) Synes det ofte blir mye dilldall som en ikke har bruk for.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Min sønn fikk til sin dåp blant annet en liten foldekniv til barnebunad (kjempefin m/ navn og dato). En annen gave som vi som foreldre (og han etterhvert) satte stor pris på var "en-gave-som-forandrer-verden"....kan ikke huske i farten her nå hvem som står bak det (røde kors, unicef osv) Ellers er bøker greit å få, maleri, sølv til evnt bunad......
Yrha Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Bøker. Kunst er fint (stiger i verdi). Og Røros-pledd er den gaven vi har fått mest bruk ut av foreløpig.
Lompa75 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 * Ludvig ullpledd fra Princess(fikk det i fødselsgave, men det er utrolig flott og deilig!) * Kiste til å ha "skatter" i. Vesla vår har dåpslys, litt av pynten vi hadde, kortene, sangheftet + andre ting som har dukket opp etterhvert i sin kiste. Utrolig gøy å kikke oppi den innimellom. * Barnebestikk(stål eller sølv) * Service med skål, kopp og tallerken f.eks her: http://www.shops.no/butikk.asp?bid=1207 * Sparekonto * Gavekort på f.eks babysvømming ...tja, det va4r i alle fall noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå