ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Skal laste ned musikk som var popis på 90-tallet og da trenger jeg hjelp fra dere jenter Type sjanger Ace of base
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Dr. Alban "what is love, baby don't hurt me" 4 none blonds 2 unlimited UB40 Ikke akkurat det beste 90-tallet hadde¨å by på. Likte nå bedre Nirvana, Metallica, G'N'R og slikt
Prish Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 -East 17 Kommer ikke på så mange akurat nå, men skal slenge på flere forslag etterhvert.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det var ikke dr.alban som hadde den. Var Haddaway eller noe slikt..
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Dj Bobo Fun Factory Sonic Dream Collective 2 Unlimited Solid Base 2 brothers on the 4th floor
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 http://ki.informatik.uni-wuerzburg.de/~topsi/mtv1991/ Her finner du alt so var HOT på 90 tallet! super side, bruker den mye selv:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Supert sladrekjærringa!!! Takk!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ingen årsak! Bruker bare denne siden når jeg skal finne "gammel" musikk:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Den var jo genial Lagret på favoritter
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 90' talls eurodance er jo det som prega mesteparten av 90 tallet:) om du søker på et får du opp alle mulieg artister da:o) mye brfa faktisk:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Captain Hollywood Project!! åsså den som heter flying high husker ikke gruppa!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2008 Takker for tips! Captein hollywood project har jeg allerede lastet ned
Januarjubel! Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Nirvanas Smells Like Teen Spirit må da være selve kjenningslåten for 90-tallet? Obligatorisk;)
wirre;o) Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Hva het de der danskene med den "love"låta, de som egentlig var hardrockere??? Regner ikke med at Soundgarden, Nirvana, Pearl Jam, Rancid, Radiohead, DeLillos eller Portishead er det du leter etter... Men det er liksom grunsjen som er 90-tallet for meg uansett.. Kurt og jeg! Madonna var jo litt aktuel på 90-tallet også. Husker bare ikke noen titteler fra da.. La meg finne en Absolute Music CD.. hva med nr 5 utgitt i -92. Jahn Teigen. -Gi meg fri. Roxette (selvfølgelig, hvordan kunne ingen nevne dem??) - How do you do. Inner Circle - Sweat ( A lalala long) Maggie Reilly - Wait Dr. Alban - It's my life Jimmy Nail - Ain't no doubt Fredrik Swahn - Herrarna i hagen Return - Take this heart Annie Lennox - Precious Jon Secada - Just another day Lisa Nilsson - Varje gång jeg ser dig CC Cowboys ( seff..) - Tigergutt ( kule kule låta) Micheal Learns To Rock ( der var jo danskene jeg ikke husket navnet på) - The actor SNAP ( ingen over ingen vedsiden) - Rythm is a dancer En Vougue - My lovin Curiosity - Hang on there baby Peter Cetera - Restless heart Og boybandet Take That. Husker også Bon Jovi, Luniz ( i've got five on it), Depeche Mode, Ugly Kid Joe ( cat's in the craddle), Amanda Marshall og Alanis Morisette, Whitney Houston og September When... ..orker..ikke..mere..for..mye..minner...om...fjortisfyll..og..korte..topper...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. februar 2008 Du traff spiker`n der wirre!! Roxette har jeg masse av på ipoden min hihi Herrarna i hagen ja! Åhh.. minner hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå