nina beate Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Har nesten ikke mage...er i uke 15, snart 16. Skal på UL på sykehuset snart uten mage... Hva er normalt?!
MS81 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hei! Jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. Utrolig mange ulike mager der ute, spesielt så tidlig i svangerskapet. Har også hørt at hvis du er høy eller har lang rygg så kan det ta litt lengre tid før det vises skikkelig. Selv ble jeg stor veldig fort, men det viste seg at det var to i magen min... Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei hei Da er vi to for jeg er 16+2 i dag og har egentlig ikke så mye mage. Er høy så har sikkert noe med det å gjøre,..men håper at magen kommer snart da. Bare å ta det med ro så kommer den sikkert.
Pysjen Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Forrige svangerskap kom magen ved ca uke 20
Kompani Orheim Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde absolutt ingen mage da jeg var på ultralyd på Ullevål - og JM kommenterte det ikke i det hele tatt! Iom at hun ikke sa noe så tipper jeg at det er ganske så vanlig :-) I morgen er jeg 22 uker, og det er først siste uken at magen har begynt å strutte bittelitt ;-)
Chezka Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er i uke 15, men har heller ikke noe mage. Buksene er blitt litt trange, men har overhodet ikke slik stor fin mage som jeg ser på bilder her på BIM at mange har på denne tiden. Da jeg var gravid sist kom ikke magen før uti 5. måned, men håper det skjer litt tidligere denne gangen.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Tror dere skal roe dere:) jeg er over 20 fullgåtte no.. HALVEIS I DAG HURRA!!! har lite til ingen mage, men det er full action i magen min:) hehe... søte gutten:)
Trulte76 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 jeg var sånn med nr 1 også..hadde ikke amge på UL Så helt normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå