Gå til innhold

MEGASJOKK!!!

BitteLiten *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello!!!!!!!!!!!!! Logget inn her og plutselig er det bare 9 uker til termin!!!!!!!!!

JEEEEZZZ begynner å få seriøst dårlig tid her nå!!!!

Flere det plutselig har gått opp for at det nærmer seg med stormskritt??? Nesten samme følelsen som julekvelden på kjerringa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris som har den følelsen - har 8,5 uker igjen til termin - men har hatt et halvt år på sofaen, så...... nedtelling har vel vært litt mer intens enn din.

Skrevet

Har egentlig ikke dårlig tid, men i går når jeg grein og måtte ha hjelp for å komme meg opp på do om kvelden synes jeg plutselig det var veldig lenge igjen...er i uke 30.

Skrevet

kjenner meg igjen.. etter halvt år på sofaen og en følelse å ha gått gravid i 2 , så er nedtellinga ja.. hmm.. tiden står liksom stille

Skrevet

kjenner meg igjen.. etter halvt år på sofaen og en følelse å ha gått gravid i 2 , så er nedtellinga ja.. hmm.. tiden står liksom stille

Skrevet

Huff.. da venter man jo ekstra og dagene blir laaange.. det er jo ikke greit. Jeg har en .. hva skal jeg si.. MEGET aktiv 2åring hjemme med meg halve uken, han har bare halv plass i b.hagen, og jeg er sykemeldt med BL, men klarer litt før jeg må legge meg ned... Dessuten er det masse som skjer hele tiden med venner som bor hos oss(de renoverer en leilighet) masse andre unger og en hel haug med bursdager osv... Ikke blir det mindre i tiden som kommer heller..... Så dette svangerskapet har virkelig bare løpt fra meg!!

Lykke til med resten av ditt da:o) Når har du termin??

Skrevet

huff har hatt noen silike jeg også, men av en eller annen grunn går det bra igjen neste dag:o) og med han lille tornadoen så blir det slik at jeg MÅ klare meg, uansett hvor vondt det gjør... hmmm.. snodig det her. Ikke slik som med første nei, da telte jeg dager, og nå får jeg bakoversveis hver gang jeg logger meg på her..:oP

Skrevet

Føler på den jeg også. Har bare 6 uker igjen til ks og synes tiden har gått kjempefort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...