*Mo9cA* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg må bare stille noen spm ang bruken av dette jeg. Har nå brukt det i ca en uke. Tar 2 tabletter om dagen....er det nok? Fikk mensen på kvelden den dagen jeg tok første 2 tablettene...skal det virke så fort? Hvor fort har dere fått syklus ned i normal lengde etter å ha gått på dette? Min forrige var på 40 dager, kan jeg da forvente å få kortere syklus denne mnd? Og hvor lenge skal man ta pyrodoksin? Tar dere det til dere har blitt gravide eller slutter dere når syklus er normal igjen? Masse teite spørsmål her, men de på apoteket kunne ikke svare meg så mye om dette:-(( Håper noen tar seg tid til å svare:-)) Klem fra
Pariserdama Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei, Jeg har tatt pyrodoksin i en mnd naa. Tror jeg misforsod, for jeg tok hele perioden, altsaa fra mens til mens. Etterpaa har jeg lest at man skal kun ta etter EL for at det kan motvirke EL og det er jo ikke oenskelig! Jeg tok 100mg per dag (bor i utlandet og det er "vanlig" dose her). Fikk syklus fra 32 dager til 27 dager, men hadde masse spotting foer mens = kjedelig. Vet jo ikke om det kom av pyro eller andre ting. Denne mnd skal jeg proeve 2 tabeletter (200 mg) etter EL og skje hva som skjer!
LINDA*** Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Kjære vakre vene, Pariserdama.. For det første var det faktisk jeg som tipset om det her inne, og har aldri i verden hørt at det kan _utsette_ EL. Det er bare tull, fjas og fanteri! Man kan begynne NÅR SOM HELST med Pyr. Og for noen korter man ned syklusen fra første periode man tar dette. (Det gjorde det for meg hvertfall fra ca 40 dager til 28 dager.) GLEM hva som heter "vanlig" dose; det står på boksen at man kan ta 2 tbl. hver dag. Forhold deg til dét.
*Mo9cA* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Så kjekt å høre at du fikk ned syklusen din så mye på bare en mnd da:-))) Og jeg ble skikkelig lettet over å høre at pariserdama tok feil for det hadde jo vært litt kjedelig om jeg hadde ødelagt denne pp. Tusen takk for svar:-)) Klem fra
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 jeg har tatt en tablett hver dag. Har fortsatt ikke fått TR.
Babyønske �� Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har tatt 120 mg for dag i en mnd nå. Jeg har hatt problemer med kortere og kortere syklus, kortere og kortere lutealfaser, spoting noen dager før mens og et par andre tegn, (bla veldig ømme bryst,) på for lite progesteron. Siste månedene har jeg hatt syklus på 26 dager, lutealfase på 10 dager, spotting to dager før mens. Nå etter en mnd på pyridoksin, er jeg over 27 dager, lutealfasen er på 12 dage, ingen spotting, mindre ømme bryster................foreløpig hvertfall. Vet ikke helt når jeg kan vente mens, men håper den ikke kommer før torsdag, eller helst ikke kommer i det hele tatt :-) Nå har jeg tatt andre vitaminer også, dels store doser. Og så har jeg tatt kapsler av Vitex Agnus Castus (kyskhetstre), som er kjent for å være hormonregulerende. Så det har nok også vært med på å hjelpe meg i riktig retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå