meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvordan går det med jobbsøkinga? Finni flere lure jobber å søke?
RompeRock Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Heia, joda jeg søkte på 2 jobber i går - en rådgiverstilling og en stilling som førstekonsulent. Og så skal jeg på 2.gangsintervju på torsdag... Tør egentlig ikke fortelle særlig om det, for er redd for å jinxe hele greia. Litt overtroisk ja...;o) Hvordan går det med deg da? Har fått med meg at du har et vikaroppdrag du ikke trives i akkurat nå. Kjipe greier!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 He he, ja 4 timer igjen, så er jeg ferdig. Jeg har søkt noen HRkonsulent-stillinger. Sa jeg det? aner ikke om ejg er godt nok kvalifisert, men prøvde jeg. Ellers har det ikke vært noe å søke på her for meg desverre. Heldig du er som skal på 2.gangsintervju! Lykkke til, masse! Blir spennende:)
RompeRock Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hei igjen, ble litt opptatt med formiddagsmaten. Man må jo prøve Er selv i tvil om jeg er kvalifisert til rådgiverstillinger, men må prøve. Samboer fikk jo en jobb som egentlig var tiltenkt siv.ing. med 5 års erfaring... Han er "bare" ingeniør, og med 1 års erfaring ;o) Nå er det jo litt annerledes i ingeniørverden, men det viser jo at det går an. Man må være positiv, selv når ting er litt på trynet ;o) Takker og bukker, jeg skal gjøre mitt beste på torsdag ) Lykke til du også, så snakkes vi senere.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Ja, du må slå et slag for antropolgspirer verden rundt nå vet du:) Sånn for å ikke legge press på deg:) he he:) Og ikke la deg bli sett på som for eksotisk da! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå