Gå til innhold

Romperock

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med jobbsøkinga? Finni flere lure jobber å søke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, joda jeg søkte på 2 jobber i går - en rådgiverstilling og en stilling som førstekonsulent. Og så skal jeg på 2.gangsintervju på torsdag... Tør egentlig ikke fortelle særlig om det, for er redd for å jinxe hele greia. Litt overtroisk ja...;o)

Hvordan går det med deg da? Har fått med meg at du har et vikaroppdrag du ikke trives i akkurat nå. Kjipe greier!

Skrevet

He he, ja 4 timer igjen, så er jeg ferdig.

Jeg har søkt noen HRkonsulent-stillinger. Sa jeg det? aner ikke om ejg er godt nok kvalifisert, men prøvde jeg.

Ellers har det ikke vært noe å søke på her for meg desverre.

Heldig du er som skal på 2.gangsintervju! Lykkke til, masse! :) Blir spennende:)

Skrevet

Hei igjen, ble litt opptatt med formiddagsmaten.

Man må jo prøve :) Er selv i tvil om jeg er kvalifisert til rådgiverstillinger, men må prøve. Samboer fikk jo en jobb som egentlig var tiltenkt siv.ing. med 5 års erfaring... Han er "bare" ingeniør, og med 1 års erfaring ;o) Nå er det jo litt annerledes i ingeniørverden, men det viser jo at det går an. Man må være positiv, selv når ting er litt på trynet ;o)

Takker og bukker, jeg skal gjøre mitt beste på torsdag :o)

Lykke til du også, så snakkes vi senere.

Skrevet

Ja, du må slå et slag for antropolgspirer verden rundt nå vet du:) Sånn for å ikke legge press på deg:) he he:) Og ikke la deg bli sett på som for eksotisk da! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...