Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Bor på Østlandet, nærmere bestemt Eidsvoll. Jenta mi skal begynne i bhg i begynnelsen av mars. Hvor lenge bruker man vinterdress på barna? Hva er fint å ha på beina? Hun går ikke enda. Må kjøpe litt utstyr til henne..
Gjest mphs Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Regnsokker på bena med strikke sokker inni er veldig greit før de kan gå stødig. Ellers har vi gått rett fra vinterdress til regnklær og så over på vanlige klær. Vi har så langt ikke brukt vårdress.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Ok, har regntøy men det blir litt kaldt enda.. Venninna mi skal selge reiman sin så skal se om den passer. Er en vinterdress...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hallo artsfrende! (er fra eidsvoll jeg også) Vi bruker vinterdress ennå i bhg, enda tuppa mi er aktiv (4 år). Reguler heller det som er under.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Ja det er kanskje like greit.. Har tynn ull og tjukk ull. Fleece o.l til å ha under.. Bor ikke i selve EIdsvoll jeg da, men litt utenfor.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå