Gå til innhold

Vårdress eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på Østlandet, nærmere bestemt Eidsvoll.

Jenta mi skal begynne i bhg i begynnelsen av mars.

Hvor lenge bruker man vinterdress på barna?

Hva er fint å ha på beina? Hun går ikke enda.

 

Må kjøpe litt utstyr til henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnsokker på bena med strikke sokker inni er veldig greit før de kan gå stødig.

Ellers har vi gått rett fra vinterdress til regnklær og så over på vanlige klær. Vi har så langt ikke brukt vårdress.

Skrevet

Ok, har regntøy men det blir litt kaldt enda.. Venninna mi skal selge reiman sin så skal se om den passer. Er en vinterdress...

 

 

Skrevet

Hallo artsfrende! (er fra eidsvoll jeg også)

Vi bruker vinterdress ennå i bhg, enda tuppa mi er aktiv (4 år).

Reguler heller det som er under.

Skrevet

Ja det er kanskje like greit.. Har tynn ull og tjukk ull. Fleece o.l til å ha under..

 

Bor ikke i selve EIdsvoll jeg da, men litt utenfor.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...