Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal til jordmor i morgen, er 39 + 2 da. Sjekker hun da eventuell modenhet eller blir ikke det gjort før rier begynner? Kan man be om å bli strippet eller et eller annet for å få igang fødsel? Er 1. gang og har ikke peiling. Begynner å bli lei nå, prinsen kan godt komme, alt er klart.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ingen som har kommet så langt som uke 39 kontroll og kan svare????
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal til jordmor kl 13.30 og lurer på om jeg skal be henne sjekke. For jeg har hatt litt mens-murringer i dag og er fryktelig nysgjerrig på om det skjer noe eller ikke. :-) Forrige gang sjekket hun når jeg var i uke 39 og da hadde jeg ikke åpning (men det var første gang). Vi får se hva hun sier etterpå. :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Glemte å si at jeg er 39/5 i dag.... har termin 1.mars.
9na-helt klar... Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei, akkurat kommet hjem fra jodmor nå. Er 39,0 i dag. Å finne ut om jeg er moden var ikke tema. Jeg er annegangs da... Men hun gjorde ikke det medførste heller. I dag bekreftet hun bare at hode ikke var festet og disse vanlige tingene..... MEn du kan sikkert spørre. Er utålmodig jeg oxo, men h*n komer når h*n klar.... -MEN KJEDELIG Å VENTE JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå