Gå til innhold

Flere som bli elendig når de får mensen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir skikkelig dårlig, noen ganger er det ille, sånn som nå. Er skikkelig kvalm, vondt i hodet og vondt i magen. Har heldigvis fri fra jobb i dag, kan jo ikke være hjemme fra jobb pga mensen!! Bruker ingen prevansjon, var mye bedre når jeg gikk på p-piller. Nesten så jeg vurderer å starte opp igjen med de..... :o(

Jævla møkk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skiftet nick? ;-)

Jo, jeg blir elendig den første dagen, men så kommer det seg. Får skikkelig hodepine, uggen, løs mage etc.

Urk :-/

Skrevet

Det kan være ille ja. Ganske karftige tak i magen som gjør meg utslått og slapp...

Skrevet

Hehe.....jepp! ;o)

Huff ja, løs mage får jeg også, urk. Gubben ble passe muggen når han måtte kjøre snuppa i barnehagen i dag også enda jeg har fri. Mensen er likesom ikke grunn nok til å være syk. Han skulle prøvd å ha mensen en dag selv, hadde vel lagt seg inn på sykehus for å få morfin intravenøst!!! Jepp, er suuuur også, skikkelig mensensur!! ;o(

Skrevet

Hi hi, ja de skulle faen meg forsøkt én gang... Jeg har faktisk hatt det i 20 år nå i april - tragisk.

Blir pottesur selv også ;-)

Skrevet

Jeg blir egentlig mest "mensen-hurpe" uka FØR jeg får mensen, jeg...

Skrevet

Huff, gubben pleier å kommentere humøret mitt ja, "åja, du skal ha mensen nå ja" eller så pleier ha å synge "sunshine, you are my sunshine....." Ja det hjelper jo på humøret!!!! Haha....

Skrevet

har vertfall fått MYE mer vondt etter fødsel og pilleslutt..

au au au..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...