Mille** Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir skikkelig dårlig, noen ganger er det ille, sånn som nå. Er skikkelig kvalm, vondt i hodet og vondt i magen. Har heldigvis fri fra jobb i dag, kan jo ikke være hjemme fra jobb pga mensen!! Bruker ingen prevansjon, var mye bedre når jeg gikk på p-piller. Nesten så jeg vurderer å starte opp igjen med de..... ( Jævla møkk!!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Skiftet nick? ;-) Jo, jeg blir elendig den første dagen, men så kommer det seg. Får skikkelig hodepine, uggen, løs mage etc. Urk :-/
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det kan være ille ja. Ganske karftige tak i magen som gjør meg utslått og slapp...
Mille** Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hehe.....jepp! ;o) Huff ja, løs mage får jeg også, urk. Gubben ble passe muggen når han måtte kjøre snuppa i barnehagen i dag også enda jeg har fri. Mensen er likesom ikke grunn nok til å være syk. Han skulle prøvd å ha mensen en dag selv, hadde vel lagt seg inn på sykehus for å få morfin intravenøst!!! Jepp, er suuuur også, skikkelig mensensur!! ;o(
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hi hi, ja de skulle faen meg forsøkt én gang... Jeg har faktisk hatt det i 20 år nå i april - tragisk. Blir pottesur selv også ;-)
prebs Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir egentlig mest "mensen-hurpe" uka FØR jeg får mensen, jeg...
Mille** Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Huff, gubben pleier å kommentere humøret mitt ja, "åja, du skal ha mensen nå ja" eller så pleier ha å synge "sunshine, you are my sunshine....." Ja det hjelper jo på humøret!!!! Haha....
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 har vertfall fått MYE mer vondt etter fødsel og pilleslutt.. au au au..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå