nina celine Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en midlertidig fylling i ei tann som snart må rotfylles. Er 6+5 idag og lurer på om dette kan skade spiren min? Er sykemeldt denne uka. kvalm og uvel....kjedelig.
kaffeplante Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 tannlegen min ville ikke sette bedøvelse da jeg var gravid sist....og du får jo ikke rotfylt uten bedøvelse.....om du ikke har smerter/plager med den midlertidlige fyllinga vil jeg anbefale deg å vente med rotfyllinga til etterpå....vet tannlegen at du er gravid??
nina celine Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Nei han vet ikke det. Var hos en annen tannlege og fikk den fyllinga jeg har nå pga ferieavvikling. Dette var før jeg ble gravid da. tar ikke kontakt med tannlegen jeg da om jeg ikke får noe vondt. Takk for svar.
kaffeplante Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 min tannlege sa i alle fall at om man ikke må pga smerter eller ubehag så unngå røntgen og betøvelse mens man er gravid:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har gått med en midlertidig fylling i et par år nå. Min tannlege sa den kunne ligge der til jeg får smerter. Og han sa også at det kunne ta alt fra noen uker til 5-10 år før jeg fikk det. Så jeg ville ventet hvis jeg var deg! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå