Rotekoppen88 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Noen som har noen tips til noen regndres som har for? Sett det finnes både hele dresser og todelte dresser på markedet, noen som har noen erfaringer om hva som er best?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hva som er best eller ikke kan jeg ikke svare på.. Men kan fortelle om det regntøyet jeg er fornøyd med.. Ha hatt både kjente merkevarer og ikke så kjente.. Fornøyd med begge deler.. Hatt et regnsett fra Helly Hansen, det hadde tynt fleece for inni jakka også har junior nå et regnsett fra butikk kjeden Catch, med fleece for.. Begge settene ha hold min sønn tørr iallfall..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Den typen som har fleece for er grei, men ikke i bhg. Den tørker ikke til neste dag. Finnes en med ullfor som skal tørke raskere. Husker ikke nettsiden, men de leverer mye til barneparker osv. Liker best todelte.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 De dressene vi ha med fleee for tørker fort dem altså. To delte dresser.. Når dem trenger en vask, vasker jeg dem i vaskemaskinen - henger dem opp til tørk på kleshengere i dusjkabinetten. Og dagen etter er dem tørre..
Rotekoppen88 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Hvor har du kjøpt disse dressene og hva koster de sånn ca?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Helly Hansen dressen kjøpte jeg på obs.. Den andre kjøpt ejeg på catch.. Husker ikke prisen nå, tror det var 298 for den på Catch, litt mere for den på Obs..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 jeg har brukt reflex sitt regnsett og regndress i over 4 år nå.. er kjempefornøyd med det. kjempegod kvalitet og en overkommelig pris..=)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Barnehagene gutta har gått med ber om at barna har regntøy uten for. De henger jo ikke så fritt i en garderobe, og de er ofte ute to ganger pr dag. Når foret er vått lang opp på armene, så er det ikke tørt to timer senere. Men til hjemmebruk er det jo sikkert bra. Hadde heller inverstert i en god ulldress til å ha under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå