♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Våknet i 5 tiden i morges, av kynnere som kom med 7 minutters mellomrom. Så stanset de opp etter et par timer, og var borte helt i en times tid. Så begynte det å murre fælt i hele magen, og nederst i ryggen, og har holdt på konstant i 3 timer nå, og da jeg var på toaletten i stad, så kom slimproppen. Har ikke snakket med føden enda, vil nødig reise inn hvis det falsk alarm =/ Har ikke termin før 26 mars egentlig, men skal settes igang på mandag pga alvorlig svangerskapskløe. Er det mulig at det hele kan starte slik, og gå over til tag etter hvert?? Eller tror dere dette bare er modning?? Tenk at det skal være så vanskelig å vite når ting er igang eller ikke =0/
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 det kan nok hende... jeg hadde det sånn som du forklarer det med slimproppen og greier på morgenen.. klokka syv på kvelden dro jeg på føden, og fødte en gutt ti på tre samme natt! det kan dra seg ut, så kos deg hjemme til du er sikker =) skader ikke å ringe bare for å høre med dem! lykek til!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk for svar Tror nok jeg vil være lengst mulig hjemme ja. Har en 2 åring i barnehagen og, som jeg skal hente kl 14.30 =/ Hadde jo ikke gjort meg noe dersom fødselen startet spontant, istedenfor at jeg blir satt igang. Er jo så nærme alikevel nå.. Hadde du og mensmurringer, eller fikk du ordentlige rier med det samme??
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg gikk hele dagen hjemme og var sånn "usikker".. er det noe er det ikke?? men det var veldig tydelig at det var slimproppen som gikk. vil ikke kalle det rier. var sånn mensenmurring og harde kynnere. sambo kom fra jobb i fire tiden, så vi lagde middag og spiste. tok en dusj også ble det litt verre.. men det var sambo som dro meg med på sykehuset klokka syv. etter det gikk det suuuper fort! så er glad for at vi dro inn da! ååh.. så spennende!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Forrige gang gikk min slimpropp 3 uker før fødselen, hehe, så det kan nok gå begge veier dette :-) Lykke til!
mor.monsen Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Slimproppen min gikk for to uker siden tror jeg... å jeg har hatt åpning siden forrige søndag. Og masse maserier, kynnere og mensmurringer... så det kan ta tid, eller det kan gå fort.. umulig å si! Lykke til uansett!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Føler det er sånn her og. Og det var tydelig slimproppen som kom. Snakket nettop med dem på føden, og jm mente jeg kunne trygt vente å se det litt an, om det gikk over til tag etter hvert Åh, ja nå er jeg spent ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå