to-em Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 kan vi spise sånn vakumpakket peppermakrell? kan vel ikke være noe farlig med det????
to-em Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 nei jeg trodde ikke det ,men mener du det?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Bare spis! Veldig sunt også. Da får du i deg fettsyrene som man også tar tran for å få i seg! Så spis i vei. Ikke hør på anonym over her!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 ja. Spiste det sist til frokost idag. Iallefall de som selges av stabburet. men de i ferskvaredisk er kanskje ikke alltid å stol på... det har jeg egen erfaring med etteer å ha jobbet i en
juli-prins:) Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hei:)Peppermakrell er kjempe sunt:)men hadde jeg vært deg hadde jeg spist dem som ligger i metallboksene, altså de til stabburet,hvis du spiser dem kalde:)noen av de som du får i plast er ofte røkt, men varmer du dem opp er jo ikke det heller et problem, men ville ikke spist den kald:)hogg inn, og kos deg med peppermakrell du:)
Andrebolleiovnen Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Er den fersk er det vell ikke noe trøbbel. Jeg eter den med gooood samvittighet, og den MÅ være kald!! Er jo ikke noe digg ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå