Gå til innhold

EL, men ikke EL-slim??

Mor til engelen Lucas *4pp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Hadde EL-slim på dag 9 i syklusen, og tempen hadde et lite hakk opp dagen etter. Har holdt seg der stabilt frem til dag 19, tempen steg enda mer og har vært opp på samme nivå igjen idag. Hadde ikke EL-slim, men har bare hatt lotion-agtigt utflod de siste dagene.

Når tror dere EL har vært? På dag 9 eller 18? Hadde menssmerter kvelden på dag 18, og nå kjenner jeg har fått litt ømme brystvorter.

http://www.fertilityfriend.com/home/1e4f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lang syklus pleier du ha da?

jeg vil tro du hadde el ved el-slim......det er i alle fall det jeg går ut ifra selv...kanskej du hadde 2 el?

Skrevet

Tenkte godt på det samme. Har hatt en dødfødsel i okt, og fikk først mensen tilbake etter 8 uker, og deretter har jeg hatt en syklus på 34 og 29 dager, så egentlig ganske ustabil. Så det er vanskelig å se når jeg har forventet EL. Hadde EL på dag 19 første syklus og dag 14 andre syklus. Men merket ikke EL begge sykluser, og det er første gang jeg har fått såre brystvorter og menssmerter (utenom mensen) siden dødfødselen.

Skrevet

Definitivt EL på dag 18 - DER ER MIN MENING!

FF setter EL krysset på 3 dpo. Tipper at FF i morgen vil sette krysset?!

Grunnen til at jeg tror dag 18, er at stigningen dagen etter er høyere enn dagen etter 9. + at tempen i dag og i går ligger rundt den samme som etter EL ved forrige syklus....

Og som du sier, menssmerter på dag 18, og nå ømme brystvorter...

Kan "EL-slimet" på dag 9 ha vært sædrester, kanskje?

Eneste du kan gjøre, er vel i grunnen å vente å se, men jeg tror som sagt veldig på dag 18.

Lykke til med alt =)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe tegn til el slim den mnd jeg ble gravid nå=)

Skrevet

Ja, FF setter sikkert krysset imorgen. Nei, er heeeelt sikker på at det ikke var sædrester det på dag 9, for opplevde litt slim dagene etterpå. Men som sagt er syklusene mine veldig ustabile, og slimet kan jeg jo være gått glipp av under et do-besøk (sjekker ikke hver gang). Takk for svar, da må jeg sitte meg og vente spent på resultat om 14 dager.

Skrevet

Hei igjen =)

Blir spennende å se i morgen. Skal innom her å skjekke om FF setter kryss eller ei.

Hvis du sier at du er helt sikker på at det ikke var sædrester, så tror jeg deg altså, men ville bare legge til at jeg opplever ofte rester selv både 2 og 3 dager etter sex. Er faktisk veldig irriterende, hehe..

Krysser fingrende for deg :o)

Skrevet

FF satte krysset idag. Stiplet?? Satte også det siste mnd. Er FF da også usikker på EL? Nu er jeg selv ganske sikker på EL har vært på dag 18, for der er noe i at jeg faktisk merket EL og nu har ømme brystvorter, det kjennes som etter-EL-før-mens-perioden, som før jeg var gravid sist. Gost at merke kroppen er i gjenge igjen, og føles som før fødselen. Nu må vi håpe kosen har båret frukt!

Skrevet

Se der satte FF krysset, ja :)

Stiplet betyr at FF ikke er 100% sikker, men hadde jeg vært deg, hadde jeg slått meg til ro med at det er riktig...

Og som du selv sier; Du kjente EL denne gang.

Har selv kjempe ømme brystvorter. Fikk det på 3 dpo. Aldri fått det så tidlig før.

For meg er det et typisk tegn på at EL har vært der.

Veldig bra at kroppen din begynner å normalisere seg!! =)

Masse, masse lykke til denne pp! :o)

Skrevet

Tusen takk ;)

Lykke til du å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...