blir gal Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 det er vell noe man kan bestemme selv,men.når starter dere å kjøpe til babyen?.tenkte det var lurt å ta noe nå,og noe seinere:-)
Nickie82 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei du! Jeg er i det aktive hjørnet i dag...hehe... Vi har sånn smått begynt å handle litt å litt når vi kommer over ting. Men har ikke kjøpt så mye... Et par-tre bodyer, shorts-sett (!!!), velour-buske og jakke (det fikk vi), ja også har den stolte bestemor handlet helseteppen, gulpekluter, vaskekluter o.l Handler litt og litt....kan bli dyrt om man skal handle alt rett før!
Limlamli Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg personlig venter iallefall til etter den ordinære ultralyden før jeg begynner å tenke på handling Blir nok ikke handla noe spesielt denne gangen, har jo det meste fra sist. Men om de ser det blir gutt på ultralyden så blir det nok kjøpt noen gutte klær. Har jente fra før Sist var det svigermor som handla mest. Hun kjøpte bilstol og vogge og betalte vogna(som jeg heldigvis fikk plukke ut selv da) Jeg var litt sånn tørr ikke kjøpe noe før jeg vet at alt går bra. Men ble så jeg kjøpte litt likevel da. Noen få klær, stellebord og slike ting som en må ha. Men er iallefall glad jeg ikke kjøpte mye klær. Fikk så mye klær i barselsgave at vi rakk faktisk ikke bruke alle!!
sekstisjuer Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har aldri turt å kjøpe noe på forhånd på grunn av at jeg er redd ting ikke skal gå min vei. Folk er forskjellige på dette området. En venninne av meg hadde nesten alt klart da hun var i fjerde måned. Det er bestandig svigermor her som har mast om jeg ikke snart skal få ting i orden til babyen skal komme.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Vi begynte å handle etter at vi hadde vært på Ultralyd. Har handlet litt etter litt og nå har vi det meste på plass :-) Syntes det var greit å ta det litt etter litt slik at vi slipper maaange tusen kroners innhugg i lommeboksen på en gang... Dessuten så vet vi aldri hvordan formen min er mot slutten så syntes det var greit å ikke vente til da!
blir gal Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 det virker som jeg skal få en gutt:-)og jeg er da tante til bare jenter.derfor må jeg nok kjøpe litt selv også.er i uke 19+2 nå.har så vidt starta litt å se litt i butikker.men,blir ikke til at jeg kjøper noe.har veldig lyst,men så får jeg det liksom ikke til.rart.gjør jo ingenting om jeg kjøper litt. og hva er det man egentlig må ha?det er jo så mye på disse utstyrslistene!!!
Miss Misantrop Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Har kjopt en liten pilotjakke til nyfodt, for pappan flyr fly. Skal handle litt, men kan ikke ha saa mye for vi skal paa reisefot, minsten og jeg nar hun/han bare er 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå