Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er det farlig? Rockekonsert i de 3 første mnd f.eks?
Kjukka Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Nah... om du ikke får slag mot magen pga. skubbing/trengsel så er det ikke farlig.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg var på guns n roses konsert, men da var jeg 6 måndeder på vei. Gikk kjempefint det:) Men jeg hadde sitteplass da, så kunne slenge rompa nedpå hvis jeg ble sliten.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg var på masse konserter, ikke no pes!! men om du er kvalm kan det føles litt ubehagelig med velig mye bass, siden det durer i mellomgulvet. kommer litt an på størrelsen på konsertlokalet, og hvor nære du står da.. mot slutten av svanglerskapet sa snuppa i fra om det ble ubehagelig høy lyd, sånn at det ble skikkelig ubehagelig for meg og
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 ja, det er godt å kunne sitte litt! var på metallica på valle hovin, slitsomt å stå lenge med stor mage, så var godt å slenge seg nedpå ved en storskjerm
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Her har magen vært på Lenny Kravitz,U2 og Madrugada konsert.Håper de blir like glad i musikk som meg:)))))
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Magen er ikke det største problemet de 3 første mnd, men kvalmen kanskje.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Moahaha - jeg vet hvem du er, HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå