Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Kjenner jeg faktisk gleder meg til og bruke hodet til noe fornuftig!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 På tide så mye fjas som du kommer med! he he:) Neida, bare dypt og inderlig misunnelig da vet du... her jeg sitter i leoparddrakten min og er en sjakal..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk forresten?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Takktakk Fått mail med brukernavn og passord i dag, så jeg skal lese alt som står der, og har allerede notert meg ting jeg føler jeg må ha litt kunnskap om, på 5 a-4 sider.. håper iveren ikke legger seg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 mas? haha.. og det fra sjakalen! Har du vurdert og bytte nick?? jeg bestillte det jo i januar, MEN, kurset var ikke ferdig før "slutten av februar", så om 2 dager skulle de sende ut det jeg trengte i bokform... Har bestillt helseservicefag.. (til du over)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Kan jo ikke bytte nick nå som folk kjenner meg;) Ok, så de er rimelig kjappe egentlig da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Sant nok... hmm... Ja, det er de nok... tar som regel 1 uke, sånn som det vil ta for meg nå, når kurset er ferdig.. you see? Hva funderer du nå på og ta?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Hvem jeg? Jeg vurderer mye forskjellig. Men venter med å søke og bestille før jeg vet noe mer om jobbsituasjonen:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Ja, det kan jo være lurt Leser meg grønn her, men skjønner jo at jeg må vente til jeg får noe mer i posten..*utolmodig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå