Gå til innhold

Nytt kjøkkenspørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det blir fint med svart høyglanskjøkken med hvit vask og hvit benkeplate?? Eller burde vi velge sort benkeplate også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er finest med hvit.

Skrevet

Sort høyglans? Da ville jeg valgt å ha alt annet i hvitt, så det ikke blir så mørkt.

Skrevet

Men for å være litt vanskelig:

Høyglans har vært veldig populært et par år nå, men er noe som sannsynligvis kommer til å gå av moten og oppleves som "gammeldags" rimelig kjapt. Interiør som er veldig kult og moderne når det settes inn, blir også veldig fort umoderne...

Vi satte inn nytt kjøkken i fjor, og bestemte oss for å ha klassiske, hvite fronter - fordi vi syntes det var fint, og fordi vi ville at kjøkkenet skulle holde lenge!

For øvrig er jo høyglans litt vanskelig ettersom alle flekker og fingermerker vises veldig godt på det.

Men svart høyglanskjøkken er jo tøft også, da :-)

Skrevet

Da hadde jeg heller valgt helt motsatt, hvit høyglans og helt mørke plater. Silgranit vasker kan du få i mange farger og varianter, det er sikkert de du har sett på også.. På platene synes ALT og spesielt hvis platene har litt struktur så er det ikke mye som skal til for at all dritt fester seg der. Blank plate er heller ikke å anbefale da alle striper osv synes.

Kan jeg spørre om dørene er lakkert eller om det er folie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...