Gå til innhold

12 uker i dag!!! Jeg er SÅ glad!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 12 uker og over i 2 trimester. Jeg er så glad!! :) De første ukene har gått så tregt og jeg var konstant bekymret for ulike ting. De 2 siste ukene har vært litt lettere med tanken på disse bekymringene, men nå kjenner jeg at jeg skal nyte svangerskapet fullt ut!! Vi var hos jordmor i dag og da fikk vi høre hjertelyden og hvordan den lille romsterte rundt der inne. Hun skulle bestille time til Ul og forhåpentligvis er det ikke såå lenge til.

Ønsker alle dere gravide damer en fin dag!!!

Stoor klem :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gaar liksom litt mere opp for en naar man har x-et den magiske grensen. Saa goy aa hore nurket romstere!! Har dere tenkt paa navn enna, syntes den navnebiten bare blir vanskeligere og vanskeligere. Trodde jeg hadde navnene klare for aar tilbake siden, men naa saa ser jeg den lille mere som en del av en slekt og vil gjerne kalle opp....

Skrevet

Ja, absolutt!! Nå har jeg liksom "lov" å snakke helt åpent om det også. Gud så deilig!!! :)

Jeg tenker på navn hele tiden, samboeren min synes det er aaaalt for tidlig. Jeg er sikker på det blir en gutt og da sakl han hete Isak eller Gabriel. Blir det jente vet jeg ikke.. jeg er veldig glad i Annabell, men det er ikke samboer. Ellers liker vi begge Ariel/Arielle, Olivia, Bianca..

Dere da? Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ariel er saa pent! Det er de andre forslagene dine ogsaa men jeg er saa glad I barneboken til Jostein Gaarder "I et speil, I en gaate" der heter engelen Ariel og baklengs blir det leira, som renner bla a gjennom Lillestrom. Himmel og jord...

Jeg er 12 + 1 I dag, men det kan jeg ikke si saa veldig hoyt for jeg har vaert paa dette forumet lenge. Syntes det var saa mange SA og MA paa forste trimester. Her inne gaar det mere I salami og brie, samt en og annen ansjos og det er jo litt mere uskyldig. Mange her inne er bekymra, noen er sinte paa de som er bekymra og noen er sinte paa de som er sinte paa de som er bekymra. Egentlig faar man endel nyttige ting aa tenke paa her inne. Dette er min forste saa all info er fint syntes jeg, selv om jeg bare bruker en brokdel av den.

Skrevet

Velkommen hit! Her debateres det varmt!

Skrevet

Gratulere så mye:)følte selv en stor lettelse og en utrolig glede når jeg trappet opp i 12. uke:)Men selv er jeg 19 uker, tiden foran dere er FANTASTISK!Ord kan ikke beskrive hvor fantastisk det er, GLED deg til ul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...