Steinbukk77 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har to retter jeg lager til jenta mi, men blir jo litt lei. Den ene retten er karbonadedeig med gulrot, potet og kålrot. Den andre er fiskepudding, gulrot og potet. Sper på med kjøpeglass halvparten av uka. Noen som lager noen god mat som jeg kan prøve på. Tenker på litt retter med tomat spaghetti. Kan vi bruke bittelitt løk? Kan en mose kyllingfilet???? Jenta mi spiser 6 mnd glass. Men kan nok være litt mer avansert i matveien. Kan ikke alle skrive en rett de lager, så kan vi andre ta de andres tips
Poteto Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 du kan mose kylling file ja eg lager en med: kyllingfile, brokkoli og poteter. en med kalkunpålegg, gulrot og brokkoli (den er digg) men ellers kan du gå på kostholds debatten. den overste linken er mye godt til dei små
2-barns mor Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Idag skal vi ha ørretfilet, poteter, gulrot og blomkål. Moser sammen med litt smør uten salt og kokevannet fra grønnsakene. En annen ting som er godt oppi og som setter god smak er sellerirot..... Og gjerne litt urter som feks basilikum, oregano...
Steinbukk77 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Oi, tusen takk, den linken var jo proppfull av gode middagstips At jeg ikke har spurt om dette før....... hehe.
Lykkekløver Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Her er det masse oppskrifter! http://barnemat.com/ http://www.mammanett.no/design.php?side=barnemat/middagindex
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 www.barnmat.com er kjempefin, da lager man middag til seg selv i slengen(bare krydrer litt bedre og moser godt) Kan anbefale Kardemomme-kyllingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå