babyandme Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 hvorfor er det slutt mellom han og Tessa? noen som vet grunnen til det- utenom at en slik tv romanse ofte ikke varer så lenge etterpå? de var søte sammen da.. trodde virkelig de mente alvor begge to.. gravid som jeg var fikk jeg en tåre i øyekroken da han gikk ned på kne og fridde..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 han var litt før løs, som du sikkert så i serien.. litt for flørtete. så han dumpa hu til fordel for en annen:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Gjorde han??? Idiot!!! Hvor har dere lest dette? Vil også lese noen artikler om det:)
babyandme Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 huff da.. ja han virket sånn må jeg si..gikk vel litt til hode på han med så mange damer rundt seg.. syntes egentlig tessa var for god for han..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hvordan vet du at det er slutt???? det var skikkelig spoiler da :S
babyandme Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Tror kanskje hun ville gå langsomt frem i forholdet? ikke sikkert han taklet det så bra.. hmm..
lille er født:) Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 var det hun mørke ellr lyse som var tessa? mørke var det ikke? så ikke den serien der han valgte..trodde han skulle velge hun lyse jeg!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 så på dette i statene .. og da blei han "busta" med ei misse dame..
babyandme Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Fant denne artikkelen på nettet: www.people.com/people/article/0,,20051896,00.html Ser ut til at de ble enige om en pause sammen? men da forstår jeg ikke at andy kan finne seg ei anna dame rett etterpå... blir ikke klok på dette jeg..
snart mor til 3 Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 men vi vet vel alle at der egentlig må være en kvinne som velger mellom 26 mannfolk for at forholdet skal vare? er jo ren idioti egentlig å la en gutt få en vane for å velge og vrake mellom villige jenter..det sier jo seg selv at det ikke kan funke...
babyandme Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk vite om dette bruddet da jeg leste et innlegg et sted. Men jeg forstod ikke hvorfor. Til mer jeg googler på nettet, til mer finner jeg ut selv. Fant en ny artikkel nå, og det setter andy i et dårlig lys. Synes synd på tessa må jeg si, selv om det alltid er en sjanse for hjertesorg etter slike tv serier er over. Her er en artikkel til: http://justjared.buzznet.com/2007/09/10/andy-baldwin-miss-iran-sepideh-gaftgoli/
babyandme Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. februar 2008 hele linken kom visst ikke med ser jeg.. skulle stå: gaftgoli/ på slutten der;) ja enig med *sommerfugl*.. burde absolutt vært damene som plukket ut mennene og ikke omvendt.. ødelegger jo hele jaktinnstinktet til mennene.. men når det er sagt så er jo det beste at man finner kjærligheten naturlig, og ikke frempresset på denne måten.. men, noen er heldige og finner det på denne måten, andre ikke...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg fått lest linkene du la inn..For en tulling...Tessa var for bra for ham ja...
mine små alver... Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Det er ikke sikkert allt man leser er sant da jenter =) Personlig synes jeg tessa virket usikker på følelsene sine gjennom hele programmet jeg..det virket jo som Andy også ikke var sikker på hvor hun sto.Tror egentlig han hadde passet bedre sammen med Bevin.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 haha typisk.Er det noe Ungkar-forhold som har vart? Trisha og Ryan ble vel gift og fikk en sønn i fjor, men det er vel den eneste happy endingen :-) Ser på hver gang allikevel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå