Gå til innhold

Grrrrr..........nå tar jeg meg selv i nakken!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jenten min snart 7 mnd og jeg har bestemt meg for å virkelig gjøre noe med vekten min og fasongen min. Jeg har alltid vært opptatt med kropp og utseende, har ikke spiseforstyrrelse direkte, bortsett fra at jeg tidvis har utrolig dårlig samvittighet for å ha konsumert det ene og det andre. La på meg vel 15 kg og hadde 10 kg igjen 1 uke etter fødsel. Mye vann i kroppen også, men jeg vet ikke hvor mye jeg veier nå, men har en god pølse rundt mage og hofter som jeg ASKYR!!! Jeg går på trilletur med vovven og baby hver dag opptil 1 time. Og så spiser jeg knekkebrød til frokost, lunsj og kvelds og så spiser jeg middag, men det blir en del småspising innimellom av usunne greier. MEN JEG GÅR JO FOR POKKER IKKE NED I VEKT. Det føles hvertfall slik ut, for jeg har jo ikke vekt hjemme. Så nå skal jeg gjøre alt jeg kan for at det virkelig skal synes. Jeg ammer 4 ganger pr dag enda, jeg skal BARE spise knekkebrød og frukt og en vanlig porsjon middag og så skal jeg gå lange turer og ta mageøvelser. Skal til syden i mai og jeg har fortsatt litt tid igjen på meg til å komme inn i bikinien. Ufffff.......andre som har det slik? Tips? Jeg går jo konstant sulten synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser ikke for lite, da? Jeg hadde en uke der jeg spiste sunt og lite, og den uken holdt vekten min seg konstant, mens andre uker der jeg har spiste mer så går jeg ned i vekt (men er fortsatt bare en mnd siden fødsel for meg). Vi trenger jo litt ekstra nå når vi ammer, og dessuten så har kroppen en tendens til å lagre fettet dersom den føler at den får for lite næring. Spis ofte og sunt, det er mitt tips!

Men jeg må innrømme at jeg har en tendens til å småspise selv, og med mye besøk etter fødsel så har det blitt en del kakespising. Det igjen har ført til at kroppen har blitt vandt til å få sukker og konstant krever mer... En vond sirkel det der. Men det skal heldigvis ikke mer til enn et par dager uten sukker før søtbehovet gir seg.

Lykke til med slankingen!

Skrevet

viss du er konstant sulten så er jo forbrenning oppe. da må du spise mer..

hva med en del banan i løpet av dagen? viss ikke du er så kin på det, så selger dei sunne kjekt på helsekostbutikker.. dei hjalp meg. i stedet for å små spise på alt muligt, så kjøpte eg dei, og gjerne litt druer..

vi skal til syden i juni. har 6 kg eg skal ned.. dei har sutte bom fast i 6 mnd nå.. å dei skal BORT.

hva med litt situps?

Skrevet

Har du en sånn gymmatte til babyen din? Jeg passer gjerne på å få klemt inn noen sit ups eller andre øvelser når jeg ligger der og holder lillegutt med selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...