Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har den siste uken blitt både overrasket og sjokkert over denne nettsiden. For det første har jeg funnet masse feil i informasjonen som blir gitt her inne. Jeg blir også blitt irritert over den generelle negative holdningen til fagpersoner. Jeg kunne virkelig ønske at folk hører på helsepersonell og ikke bruker dette forumet til å finne svar. Det er en grunn til at det finnes helsefaglige utdanninger og det er ikke mange som sitter utdaterte og ikke følger med på de siste forskningsresultatene. Ta det medisinske hos lege og jordmor! Dette forumet kunne vært strålende til å snakke om hvordan det er å være gravid, dele erfaringer og oppmuntre hverandre. Det hadde vært gøy å se en lang samtaletråd på noe som er positivt. Noen her inne har virkellig forsøkt å skape slike positive trender, men dessverre overskygges disse av en gjeng som heller vil krangle. Her er det gjerne det negative som får oppmerksomheten. Ønsker alle en strålende graviditet. Jeg gleder meg og ved å forlate denne siden vil jeg få et irritasjonsmoment ut av livet mitt.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes det er litt synd at du ikke har fått noen glede av BIM. Selv synes jeg siden er veldig fin =) Har fått høre mange erfaringer fra andre gravide, blitt beroliget og har kunnet berolige andre gravide. Enkelte ting trenger man ikke å ta opp med fagpersonell dersom andre allerede vet svaret. Men... Siden du ikke liker BIM og føler det som et stort irritasjonsmoment, gjør du nok riktig i å forlate siden. Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet og sier velkommen igjen dersom du ombestemmer deg =)
Krusemynthe Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei, AUG (du leser vel sikkert ikke dette, men svarer lell) Ser poenget ditt både på det ene og det andre feltet. Jeg har også irritert meg over småting her inne. Særlig enkelte som er så utrolig negative til andres ståsted i livet. Selv har jeg lært meg å overse dritten og bevaremin integritet ved å svare på saklige, vennlige måter - og ved å svare med nick ( = å stå for det jeg skriver). Du velger en annen måte å bevare din integritet på. Greit nok, men synd for sammen med alle dem (og det er mange det også) som ønsker at BiM skal være det strålende forumet du nevner kunne vi gjort en forandring. Anyhow; Lykke til videre - også uten oss. Og lykke til til oss, som heretter ikke kan vente oss oppmuntring, en delt tanke eller et spørsmål fra deg.
MammaDilla Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg antar du har termin i august siden du heter AUG? kom inn på terminlisten på babyverden.no. Der har vi det kjempekosli. Jeg er her minimalt. Bare inne å skumleser litt. På babyverden sin terminliste for august er jeg mye mer. der er det en trivelig gjeng som alltid er blid. Aldri negativitet der. Velkommen skal du være:)
Chezka Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skjønner godt hva du mener, er selv ganske sjokkert innimellom når jeg leser innlegg på BIM. Det er tydeligvis en del utrolig umodne blivende mammaer på BIM som ikke eier folkeskikk virker det som. Men innimellom dette er det en del vettuge, nyttige innlegg som jeg har glede og nytte av. Alle rådene som blir gitt her inne får man ta for hva det er. Jeg leser gjerne slike "gode råd", men er kritisk til å sluke alt rått. Man forholder seg vel for det meste til det som helsepersonell man har kontakt med i svangerskapet sier. Men når det gjelder småting som man er usikker på så syns jeg det er veldig betryggende å lese at andre har opplevd akkurat det samme uten at det er noe galt fatt f.eks. Jeg bruker BIM når jeg "kjeder meg", men legger ikke for stor vekt på det som blir skrevet. Krangleinnlegg hopper jeg som regel fort over, hvis jeg greier å la være å bli provosert da.... ;-)
2 fine små Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Lykke til videre, AUG, synd du forsvinner. Jeg er litt overrasket selv over hvor surt det er her inne for tiden, men velger aa bli og tenker at jeg oensker at vi som proever aa vaere litt saklige og oppmuntrende, kose oss litt og le og motivere, ogsaa skal synes. Masse flotte jenter her inne, men noen som virkelig er sure og kranglete og noen som bare maa fortelle alle andre hva som er det ENESTE som gjelder, siste gruppe her er jo utrolig irriterende da.... Jeg taaler godt litt troekk, og man maa selvsagt gjerne blaase og og vaere kraftig forbannet og uenig, men paa sak er jo det helt greit. Det er naar noen begynner aa si noe om hvem som er gode modre og ikke og skjeller ut person og ikke snakker sak at det blir for mye. Forstaar deg jeg, men synes likevel det er synd du stikker. Fortsatt flott svangerskap til deg! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå