Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvis jeg søker engangsstønad, er det da nødvendig å fylle ut alt det der med inntekt hit og inntekt dit? De har jo samme skjema for de som søker foreldrepenger og de som søker engangsstønad. Huff!! Pluss at jeg antar jeg fyller ut "kravet gjelder bare for mor" og at jeg IKKE fyller ut den delen hvor de spør etter prosent og fordeling av far/mors permisjon? Herre...dette ble Uoversiktlig, men....can anyone help me! Kommer ikke gjennom på NAV, for tredje dagen på rad?!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 og er det sånn at man kan søke på det etter den 26. uken?
lille sprelle Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Spør på ditt lokale nav-kontor. Selv for oss førstegangs med adm. utdanning er de skjemaene et mysterium om man ikke skal ha det helt etter boka!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Har prøvd -som sagt- å ringe nav i eninga, men får aldri tak i noen som kan svare på det! Arrrg....
mamiladi Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Dytter! Lurer litt på dette jeg også. Vet ikke om jeg har lyst å ringe nav mer, hver gang jeg tar tlf dit treffer jeg på et supergrettent kvinnemenneske :-D
nr 4 er her<3 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 jeg fikk mine penger når jg var 26 uker på vei=)
lille sprelle Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Veit ikke om det funker men.... hvis man søker på NAV i telefonkatalogen, så er det noen fylker som har opprettet slike sentrale telefonnumre for å betjene publikum. Man kan jo prøve ett av dem og se om man får bedre hjelp der! (nav er delt inn i fylker på en del ting) Et annet alternativ er jo selvsagt å ringe ett av nabo-nav-ene - i en annen kommune mao. Du behøver jo ikke å oppgi navn for å få råd!
tvillinger_mars08 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk beskjed om å fylle ut det som gjaldt meg. Altså det som virka mest logisk at jeg skulle fylle ut. Mangler de noe, så tar de vel kontakt? Jeg har ihvertfall mottatt mine penger for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 okei, det var det jeg hadde mest lyst til og! Men fylte du ut jobb-ting på deg og samboer når du søkte engangsstønaden?
tvillinger_mars08 Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Nei. Jeg har deltidsjobb ved siden av studier, men tjente mer på å velge engangsstønaden. Så da latet jeg bare som jeg ikke hadde noen inntekt i det hele tatt. Fylte ikke ut inntekt på samboer heller, da han også er student. Så det jeg fylte ut var egentlig bare personlig info.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Okei, da prøver jeg det. Det er vel (som noen over her sier) noen som tar kontakt hvis det mangler noe de lurer på :-). Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå