Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 latt barnet mitt sove i samme seng som oss? Hun er seks mnd og jeg har kanskje hatt henne i senga vår 2 eller 3 ganger men vi har aldri sovet sammen der.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei du. Snuppa vår har heller aldri sovet sammens med oss i vår seng, hun er snart 7 mnd, så du er ikke alene
miss blithe Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Nei vi har helleraldri hatt småen i sengen med oss. Setter veldig pris på det nå. Godt å ha sengen sin for seg selv.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Har aldri hatt mini i sengen sammen oss, bare en time eller to på morgen kvisten på søndagene.. Men det er da ikke før i 7 tida, og fordi mamma og pappa er trøøøtte.. hehe Han har også bare sovet inne hos oss 3 netter da han var syk i vogn bagen sin. Sover på eget rom, og har gjort det fra 2. natta..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 har aldri harr noen av ungene våre i sengen vår, de er 1 og 3,5 år gamle, tror alle sover best i egne senger, aldri vært noe problem, hun på 3,5 kommer aldri inn til oss om natten heller.
Snupi27 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 jenta vår har heller ikke sovet sammen med oss. unntaket var på sykehuset da jeg ikke klarte å reise meg fra sengen når samboeren min ikke fikk sove der siste natten og 2 netter da hun var veldig forkjølet =) hun er 7 mnd
Moi 32 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 han sov hos meg første uka. da føltes det riktig.. han har sovet på eget rom siden han var 8 uker, men jeg henter han alltid inn til oss på morgenkvisten(nå kl 7) så får han flaske der, og en sjelden gang sovner vi igjen.. av og til sover vi sammen i senga på dagtid(veldig sjelden) jeg tror også bestemt at barn sover best i egen seng på eget rom. her ble noe annet faktsik helt umulig, ingen fikk sove.. men så ligger vi altså litt i senga av og til, men det er mest for kos!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Vi har kun tatt et par smålurer i samme seng, når vi skal bare ha en litenpowernap begge to. Ellers så sover hun i sin egen seng hver natt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Har ikke sovet sammen her heller. Tror alle sammen sover bedre i egne senger Like greit å venne småttisene til det med en gang syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå