Gå til innhold

Er d kun jeg som aldri har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

latt barnet mitt sove i samme seng som oss? Hun er seks mnd og jeg har kanskje hatt henne i senga vår 2 eller 3 ganger men vi har aldri sovet sammen der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Snuppa vår har heller aldri sovet sammens med oss i vår seng, hun er snart 7 mnd, så du er ikke alene :)

Skrevet

Nei vi har helleraldri hatt småen i sengen med oss. Setter veldig pris på det nå. Godt å ha sengen sin for seg selv.

Skrevet

Har aldri hatt mini i sengen sammen oss, bare en time eller to på morgen kvisten på søndagene.. Men det er da ikke før i 7 tida, og fordi mamma og pappa er trøøøtte.. hehe

Han har også bare sovet inne hos oss 3 netter da han var syk i vogn bagen sin.

Sover på eget rom, og har gjort det fra 2. natta..

Skrevet

har aldri harr noen av ungene våre i sengen vår, de er 1 og 3,5 år gamle, tror alle sover best i egne senger, aldri vært noe problem, hun på 3,5 kommer aldri inn til oss om natten heller.

Skrevet

jenta vår har heller ikke sovet sammen med oss.

unntaket var på sykehuset da jeg ikke klarte å reise meg fra sengen når samboeren min ikke fikk sove der siste natten og 2 netter da hun var veldig forkjølet =) hun er 7 mnd

Skrevet

han sov hos meg første uka. da føltes det riktig.. han har sovet på eget rom siden han var 8 uker, men jeg henter han alltid inn til oss på morgenkvisten(nå kl 7) så får han flaske der, og en sjelden gang sovner vi igjen.. av og til sover vi sammen i senga på dagtid(veldig sjelden)

jeg tror også bestemt at barn sover best i egen seng på eget rom. her ble noe annet faktsik helt umulig, ingen fikk sove.. men så ligger vi altså litt i senga av og til, men det er mest for kos! ;)

Skrevet

Vi har kun tatt et par smålurer i samme seng, når vi skal bare ha en litenpowernap begge to. Ellers så sover hun i sin egen seng hver natt.

Skrevet

Har ikke sovet sammen her heller. Tror alle sammen sover bedre i egne senger :) Like greit å venne småttisene til det med en gang syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...