Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 kl 14:00, gru gleder meg. er så redd for noe er galt, men kan jo ikke gå å tenke sånn... Noen andre som skal på ultralyd idag??
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Lykke til! Jeg var på UL for to uker siden, det var en fantastisk opplevelse!!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det er helt utrolig å være på ultralyd! Jeg grugledet meg jeg også, men så fort jeg så barnet der inne (før jordmor begynte å snakke) så følte jeg på meg at alt var ok. Og det var/er det også =) Både jeg og samboer ble så opptatt av å se på den lille krabaten på skjermen at vi helt glemte å spørre om jordmor kunne se etter kjønnet =P Samboeren min kom på det og spurte jordmor om hun hadde sett hvilket kjønn det er når hun var ferdig med undersøkelsen =D Vi venter i spenning frem til sommeren vi =) Ønsker deg en god tur på ultralyd =)
nat&alex Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 lykke til! Du må fortelle hvordan det gikk når du kommer hjem..
Sol*i*magen Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Jeg skal også på ultralyd i dag kl. 14.... Gruer meg skikkelig.... Jeg bare håper samboeren min rekker å bli ferdig på jobb slik at han kan være med...
mamma:) Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal også i dag kl.14 hehe. Vi kan jo skrive inn senere og fortelle hvordan det gikk;)
Gullklumpen! Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Fortell hvordan opplevelsen deres var i dag! Heldig griser! Må vente fire uker til jeg;) Klem:)
2 fine små Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ogsaa vaert paa UL i dag, fint men litt forvirrende. Trodde jeg var 20 uker torsdag, men neida, er visst 18+3. Fikk beskjed forrige UL at det var gutt, men neida - det er jente....hehe, saa saann var min dag. Rart og jeg synes hun hadde utydelige bilder, saa kan jo vaere gutt likevel da. Helt det samme for oss hvilket kjoenn det blir men vi har lyst til aa vite det paa forhaand denne gangen.... Har en UL i begynnelsen av april ogsaa, DA skal jeg be dem sjekke litt mer paa kjoenn....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Da har jeg vært på ultralyd. Alt så bra ut, men var vist bare 16+5 og trodde jeg var 18 uker, så får komme tilbake om to uker. det var bra for lille nurket lå litt vansklig til.. Jordmora sa hun egentig ikke var sikker på kjønnet, men trodde det var jente. men det tror ikke jeg helt på, så får se neste gang.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Vi var også på ultralyd i går, stas:) Vi ønsket ikke å vite kjønnet. Så godt de kunne se stod det heldigvis bra til med babyen:) Vi har termin 3.august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå