Gå til innhold

trenger hjelp-fort!jenta ligger for døden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun hadde hastekeisersnitt i går kveld,fødsel flere mnd før tia.ungen lever men mora har organsvikt og blodforgiftning. vet ikke hva som skjer med noen av dem.

vi har fått i oppdrag og send blomster fra familien vår men jeg vet ikke om det passer seg.må uansett send blomstene men hva skal jeg skriv på kortet ?? svigerfar sa at vi skulle skriv gratulere med barnet men jeg føler det blir så rart når mora ligger syk.. hva passer seg å skriv i en slik situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratuler med barnet, selv om mor er syk har det kommet ett barn til verden.

skriv at dere tenker masse på de og håper at alt går bra med alle.

tror det viktigste i en slik situasjon er omtanken.

Skrevet

Huff og huff så trist. Skriv noe ala: Vi tenker på dere og krysser fingrene for mor og barn.

Skrevet

Du trenger vel ikke skrive så mye mer enn VARME HILSNER FRA....

Skrevet

Helt enig med deg, skriv varme hilsner fra .........

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille, og ønsker samtidig de beste ønskner i den vanskelige tiden fra .......

Skrevet

Du kjenner vel disse og vet om blomster hadde vært en trøst eller en belastning.

Gratulere med barnet vil nok passe seg. Å skrive at man ber for dem kan være godt om det er troende (noen ganger om de ikke er det og) I alle fall at du tenker på dem el.l.

Pass deg for å skrive noe som kan tolkes som om mor allerede er død.

Skrevet

ev. ...krevende tiden... siden mor selvfølgelig ikke død!!!!

Krysser fingre og tær for at alt går bra!

Skrevet

det samme skjedde med meg da jeg fikk junior.. og vi fikk enorme mengder blomster.. kan ikke huske at jeg reagerte på teksten på noen av kortene i ettertid.. men husker flere hvor det stod, Gratulerer med det lille barnet, tenker på dere.. ol. midt i det akutte var det vel ingen av oss som tenkte på blomstene, og de fleste kom hjem til oss.. jeg og mannen min var jo på sykehuset hele tiden, så innen jeg ble utskrevet var de jo vissene for lengst.. det jeg synes var vedlig koselig, var de som sendte blomster da jeg kom hjem, og hadde glede av de.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...