Gå til innhold

Teletubbies.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle vært nominert til fredsprisen :)

Minstemann er fullstendig oppslukt og kan sitte lenge å se....så rekker jeg å fare over huset i full fart uten borrelås.

Jeg kan også skrive litt her....

Og lage i stand lunsj til en venninne som kommer etterpå.Hun skal ha baby om en mnd og babyen sitter på stumpen langt nede i bekkenet,så hun skal på ultralyd og prøve å snu han idag.

Og så kommer hun å spiser med oss etterpå :))

Filmen vi har er på svensk....så her sier lillegutt "titta""titta"....ellers er de lydene på filmen ufattelig irriterende..hehe..."bædi bædi åoooooo" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha... her er det "playhous disney" Med bjørnen i det blå huset som er redningen. Jeg vet ikke hva det er som gjør at det er artig jeg, men hun er helt oppslukt. :-)

Så spennende med snuing av baby da.

Skrevet

På playhouse disney er det mikke mus club hus som er topp.....musketing musketing....da er han helt med :)

Hehe....høres ut som jeg planter han foran tv....men det er så deilig å få noen minutter til å ordne litt :)

Ja det blir spennende,og det er førstemann og hun lurer masse.Og så har de jo lite utstyr...Og siden vi er ferdig,og de får gutt...så overtar de alt etter minstemann. Så igår var jeg på loftet å fant frem et billass :)

Skrevet

åååååååååååååå det er så koselig. Jeg bestilte bittesmå klær til bitteliten baby i går... Jeg gleder meg!

I dag skal vi på familietur til jordmor. Det er kkoselig det også. da skal alle de andre får høre lyden også :-)))

Skrevet

Så moro det er å ordne klær og småting og gjøre alt klart til bittelille kommer :)

Så er det så flott med sånne venninner som min, som er kjempehappy for å overta den minste lille ting....hehe og som ler av meg og mine småtips,som å kjøpe rull med hundebæsjeposer til å putte bleiene i :))

Kos dere hos jordmor og med tjo-tjo lyden. Den er verdens deiligste!!

Skrevet

Koselig med ordn-og-fiks til småttisene!!

Jeg synes Teletubbies er GRUSOMME, he he!!! Snuppa har likt dem godt, så alt for husfreden :)

Skrevet

Jeg synes også Teletubbies er en lidelse. Storebror elsket det, så vi fikk vår dose den gangen. Lillebror foretrekker Elias, der har dessuten en venninne en stemme. Det gjør det ekstra morsomt. Ellers er det morsomt med Mikkes klubbhus og Små Einsteins. Det er deilig med TV når man må gjøre noe, f.eks. få ferdig middagen etter barnehagehenting. Da skrus TV'n på uten at det utløser dårlig samvittighet hos mor :-)

Skrevet

Ja for da ser ungene min e p tv ogs, enten film eller playhouse, men jeg får drlig smavittighet jeg da :-)

kanskje jeg skal skru den av???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...