Gå til innhold

Melk på flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sluttet med pupp til lillegutt og han får en flaske med mme førhan legger seg, drikker ca 120 ml og en flaske på morgenkvisten/natten, drikker ca 140 ml..

Hvor lenge skal jeg holde på å tilby han dette? Lenge? Han er 9 mnd og drikker når han får :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tenkte ikke sånn å gi han vanlig melk, men har får liksom den flasken i steden for pupp hvis du skjønner.. Han drikker vann til mat og sånn ellers men lurte liksom på om når man begynner å kutte ut mme og bare gi de fast føde hele tiden..

Ble kanskje litt rotete dette :) :)

Skrevet

Å ja, sånn sett. de trenger jo litt mek da, men du kan jo f eks gi grøt først og så se om han vil ha melk etterpå. Så drikker han kanskje ikke så mye.

Skrevet

Ja han får grøt og etter time får han denne flasken med mme... Men da har han tydligvis behov for den.. Han koser seg med den så....

Skrevet

Da hadde jeg bare gitt det. Husk bare å pusse tenner etterpå ;-)

Skrevet

Takk :) Jepp vi pusser tenner morgen og kveld :)

Skrevet

Min drakk som din frem til ca ett år(etterhvert ble det mest kveld og morgen). Spurte da på helsesatsjonen og fikk beskjed om at de nå etterhvert skal få det meste av næringen fra fast føde og om de drikker mye mme så vil de ikke orke å spise nok fast. Jeg begynte bare å kutte ned mengden mer og mer og nå er hun 13 mnd og drikker kumelk i barnehagen og får av og til en flaske på kvelden med varm melk, om jeg synes hun har spist for lite:-)

Sånn, slik gjør vi det:-) Rene avhandlingen dette:0)

Skrevet

hehe bra det :)

Oki skjønner at vi skal holde på en god stund til ja :) Gjør jo ingen ting, bare lurte litt liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...