pifi med tre nurk Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Var kjempeglad i går da jeg endelig kunne krysse den magiske grensen og hoppe over i 2. trimester -klubben... men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger... Det er jo ikke mange hyggelige innlegg her. Mest krangling og sure kommentarer slengt vegg i mellom.. Tror jeg holder meg til et annet forum i fremtiden.. 'Lykke til med svangerskapet alle sammen!!
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Syns du det er så fælt her inne? Jeg siler litt, jeg, føler fremdeles det er mye nyttig og lærerikt å få med seg heromkring...
sekstisjuer Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det er vel bare noe få som er "sure og krangler". De fleste er voksne og modne nok til å ta krangelen på forumet for krangling. Jeg siler innleggene jeg også. Synes det har vært mye interessann lesning de to månedene jeg har vært her. Hold ut litt til da, så kanskje du blir litt positivt overrasket. Lykke til med svangerskapet til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå