Gå til innhold

Usj, det regner og regner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig surt høstvær hos meg idag. Jeg har fyr i ovnen og sitter med tekoppen min og kommer ikke igang med noenting føler jeg. Har vært inne en ukes tid med lillevennen så han skulle bli helt frisk, så idag hadde jeg virkelig tenkt å stappe ungen i vogna og ut å trille, men det frister null når jeg kikker ut.

Bakelysten er heller ikke kommet over meg, så det eneste jeg får gjort er å vaske noe tøy. Rett og slett litt kjedelig i bunn og grunn. Tror jeg trenger et lite spark bak for å komme igang med noe som gir litt mer tilfredstillelse til en sliten husmorsjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta på regnbukse

det er deilig å være ute i regnet!

sett en bolle deig, og gå deg en tur og når du kommer hjem ruller du dem ut, og vis så har du hatt en helt fortreffelig dag!

:-)

Skrevet

Vi skal straks ta på regntøy å gå til butikken....det er deilig og friskt...og så er det så godt å komme inn igjen,selvom dørstokken føles KJEMPEHØY å komme over i drittværet ;)

Skrevet

Nesten like greit å sitte inne på jobb i dag :)

Karosnuppa og barnehagen skulle på dagstur langs Akerselva i dag *hutre hutre*

Skrevet

Det er skikkelig ekkelt! I dag var selvfølgelig dagen da jeg hadde legetime for å få satt inn en hormonspiral. Togtur med spasering i byen og litt shopping sto på planen. Planen ble gjennomført, men det var liksom ikke så hyggelig som jeg hadde tenkt... I går var det jo vår i lufta :-(

Skrevet

Fristet ikke så mye med trilletur i dag, nei. Så, jeg tok meg heller en biltur! Dro på svensketur og fikk handlet inn til helgen og neste helg. Får besøk denne helgen, og neste helg får vi overnattingsgjester som skal bo hos oss i 5 dager (gruer meg litt), så da er det greit å ha litt mat i fryseren og fylle opp kjøleskapet med drikkevarer. Kjekt å bo (relativt) nærme grensen :-)

Skrevet

Jeg og lille-snupp var på laaang tur i dag, og det regnet og regnet og regnet, men jeg fikk ihvertfall testet den nye Bergans-jakken min (barselgave fra gjengen min hjemme), og den var helt utvilsomt 100% vanntett. Det er faktisk deilig å gå i regnvær så lenge utstyret er i orden. Helt sant!

Eneste ulempen var at lille-snupp kun sov i 30 minutter, og ble ganske irritert etterhvert når hun ikke fikk se ut av vogna. Er jo bare 4 måneder (i dag!) så hun kan jo ikke sitte. Får ta med leker neste gang, så hun holder ut litt lenger.

Og siden jeg gikk og gikk og gikk, lenger enn langt, fortjente jeg en pose med Minde's sjokolade-bananer. Tror kanskje jeg hadde fortjent den uansett, men nå har jeg bittelittegranne bedre samvittighet etter å ha spist opp hele så veldig fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...