Gå til innhold

når eggløsningen kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere,

jeg har endelig blitt gravid, men vil bare dele min opplevelse med dere.. Leste her inne nesten hver dag i et helt år før jeg og kjæresten ble enige om å bli gravide. Hadde såååå lyst, men venta på han.

Brukte aldri prevansjon for vi ville ta i mot hvis vi fikk (kjæresten var med på det) men jeg tok tempen det første halvåret så vi fikk inntrykk av syklusen min og gjorde det bare i sikre perioder.

Så ble vi enige om å bli prøvere i desember. i november var jeg gravid. Da hadde vi kun gjort det rett etter mens og frem til tre dager før forventet eggløsning. Likevel lyste testen mot meg dagen før neste mens skulle kommet. (Måtte bare teste! Hadde så lyst å være gravid, gikk og kjente etter hele tiden)

Poenget er her..:

Var hos ultralyd i går. Jordmor sier jeg ble gravid rett etter eller nesten samtidig som mens!!

Oi

Ja, ja, jeg er veldig glad og kjæresten stolt snart pappa

Ønkser dere masse lykke til her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hatt el-slim da?

jeg har dette på ca syklusdag 12 og dermed antar jeg at el er da også for har smerter i magen da.

gratulerer foresten:)

Skrevet

hei kaffeplante

ville også trodd at din el var da, når du har sånn Er veldig fornøyd med naturlig prev for den funket i to og et halvt år og så når den ikke trengte det mer kom en el ut av det blå.

skjønner jo at den ikke er helt sikker da, heldigvis, hi hi

vi venter forresten en gutt, som er sansynlig hvis befruktning skjer på samme til som el. koser meg med å lese alt her inne

Skrevet

Sender bare over en gratulasjon jeg da... :) Og lykke til med fødselen. Er det lenge til?

Skrevet

er halvveis nå! Lykke til med prøving og alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...