semma Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Vi har fått ny og mye lengre spisestue og skal også ha dåp en gang ut på vårparten. Trenger altså nytt utvalg av duker- og det kan koste skjorta! Men på Jysk får du pakker med 5 meter pent stoff som du evt klipper til og legger opp. Rett frem på symaskin. Priser fra 50,- (!!) pakken til 150,- Måtte bare dele min begeistring med dere ) Jeg går for polyesterblanding, sa disse ikke skrukker så fælt.
temine Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jepp:) Vi kjøpte stoff på ikea. Ikke naturmateriale, men polyester eller noe slikt. Trengte ikke legge opp eller styke, bare klippe og ha på bordet:) Tror det kosta 15 kr meteren eller no sånt. Svært godt fornøyd!!!!!
sekstisjuer Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Takker for begge tipsene. De dukene jeg har kjøpt til nå koster nærmere 200 kr pr. meter, så nå kan jeg kjøpe dobbelt så mange duker og vel så det for samme pris. Det var lurt.
sunshine2 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Har et nytt tips dersom du trenger løper til pyntebordet ditt. Istedenfor å kjøpe løpere som er ganske dyre, kan en kjøpe kanallengder (gardiner) som en legger på bordet. Både billig og bra! (",)
Hvitkløver2020 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Nervøs velour hos jysk...fine farger=) billig!!
Zikosu og William Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 velour generelt er ikke noe særlig på spisebordet siden bevegelsene i stoffet gjør at stetteglass står ustødig...men på gave/kakebord er det genialt... du som nevner løperalternativ,mener du ikke PANELgardin??kanalgardin står jo bare for hvordan du fester de på stanga,altså at du trær den gjennom en "kanal" øverst på gardina...panelgardin er de som er helt smale.... men gode tips her,ja...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Her blir det billige papirdukruller i masse farger, fra europris, gidder ikke sitte igjen med masse tøystoff, som koster litt, når jeg bare kan brette sammen og kaste. Meeen enda lenge til dåp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå