midori Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Er i uke 36 og de siste dagene har det skjedd noe "rart" med hendene mine. Kjenner det særlig godt om natta da det er vanskelig å finne en god sovestilling pga. bekkenløsning, stor mage osv. Blir sprø av å våkne hver gang jeg må snu meg... Akkurat som om hendene "stivner" helt, når jeg våkner gjør det vondt å gjøre gripebevegelser, strekke dem ut osv. Virker ikke som om det er ødemer, er ikke spesielt hoven. Er også vanskelig å finne en god hvilestilling for armene. Flere som har dette problemet? I tillegg gjør det vondt nede ved håndleddene på nedsiden av tomlene når jeg strekker på håndleddene i enkelte retninger... Noen som vet hva dette kan være?
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Sliter med akkurat det samme. Spurte jordmora, og hun sa det var ødemer. Selv om jeg ikke er så veldig hoven i hendene. Har hatt det en god stund, kjennes nesten ut som om jeg får støt i hendene, når jeg rører på dem... Underlig......
wennis Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Var en tråd oppe om dette i helga. Du kan lese den her og se om det passer med dine symptomer:-) http://www.barnimagen.com/forum/thread/136949000
midori Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hei igjen! Takk for svar Kan nok være det syndromet det skrives om i denne tråden ja.. Godt det forsvinner raskt etter føselen, er utrolig plagsomt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå