Mockanin Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er hjemme i dag fordi jeg har fått legetime og skal endelig få sjekket hva det kan være for noe galt med hælene mine. Klarer jo knapt nok å gå på beina pga. vondt i hælene nå. Ringte svigermor i morres og spurte om hun kunne kjøre meg til legen. Hun hadde frisør time så det passet litt dårlig. Så går det en times tid, så ringer hun meg og sier at nå har hun fått kjeft av svigerfar. Han kan jo bare kjøre henne til frisøren og så komme og kjøre meg til legen og vente på meg der. Gjett om jeg ble glad. Da slapp jeg å "stabbe" meg av gårde i regnet og få enda mere vondt.
melkekua™ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Snille og gode de er da ;o) Lykke til hos legen!
Mockanin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Takk.. Eneste minuset med at svigerfar kjører meg er at han sikkert kommer inn her, så da må jeg lynrydde litt her..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke herlig når det er sånn? Har selv verdens beste svigerforeldre, kunne ikke blitt bedre. Håper de finner ut av beina dine, lykke til hos legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå