Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hadde jo et innlegg om dette her på søndag, der jeg begynte å nærem meg panikk. Endelig er denne lange pinen over og jeg har fått mensen. for en vanvittig lettelse. Nå er jeg såååååå glad.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Så lenge det gleder deg så he he:)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ååååå sjalu !!! trodde aldri jeg skulle si det da jeg har så kraftig mens verk at jeg har kastet opp og besvimt! Men nå ble jeg vanvittig sjalu. Nesten 7 mnd siden fødsel nå og har ikke sett noe til den. Føler meg tørr og det klør der nede :///// Hadde du å samme problemer???
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Ja, hadde rimelig angst for å være gravid nå da. Vesla er bare 8 måneder og jeg har vært veldig dårlig med ekstrem svangerskapskvalme gjennom to graviditeter. Tanken på å gjennomgå det en gang til, har satt meg helt ut. Men nå kan jeg bare smile!
Sjefsmegga Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hehe..jeg driver å visualiserer at jeg skal få den.. :-D Så i dagene framover blir mitt mantra: kom mensen, kom til meeeeeg... *humre*
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil også ha menseeeeeenn!!!!!!!!!! Har ikke hatt den siden jeg brukte cerazette DUSTE piller:( møkkapiller assa..Blødde i 2uker fra og til.........Noen som vet om det tar lang tid før mensen kommer igjen etter "cerazette slutt"?? Ammer bare om morran om det har noe å si?? Tok en gr.test i dag å den var negativ........*gla på en måte:)* Håper noen kan svare meg på detta?:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå