Gå til innhold

Hallelujah!!!! Jeg har fått mensen:o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo et innlegg om dette her på søndag, der jeg begynte å nærem meg panikk. Endelig er denne lange pinen over og jeg har fått mensen. for en vanvittig lettelse. Nå er jeg såååååå glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det gleder deg så;) he he:)

Skrevet

Ååååå sjalu !!!

trodde aldri jeg skulle si det da jeg har så kraftig mens verk at jeg har kastet opp og besvimt!

Men nå ble jeg vanvittig sjalu. Nesten 7 mnd siden fødsel nå og har ikke sett noe til den.

Føler meg tørr og det klør der nede ://///

Hadde du å samme problemer???

Skrevet

Ja, hadde rimelig angst for å være gravid nå da. Vesla er bare 8 måneder og jeg har vært veldig dårlig med ekstrem svangerskapskvalme gjennom to graviditeter. Tanken på å gjennomgå det en gang til, har satt meg helt ut. Men nå kan jeg bare smile!

Skrevet

Hehe..jeg driver å visualiserer at jeg skal få den.. :-D Så i dagene framover blir mitt mantra: kom mensen, kom til meeeeeg... *humre*

Skrevet

Jeg vil også ha menseeeeeenn!!!!!!!!!! Har ikke hatt den siden jeg brukte cerazette DUSTE piller:( møkkapiller assa..Blødde i 2uker fra og til.........Noen som vet om det tar lang tid før mensen kommer igjen etter "cerazette slutt"?? Ammer bare om morran om det har noe å si??

Tok en gr.test i dag å den var negativ........*gla på en måte:)*

Håper noen kan svare meg på detta?:):)

Skrevet

dytter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...