Gå til innhold

Hvorfor skal alt som skrives her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

tas opp i verste mening?Synes det er mange som skriver her inne,om sine meninger,som jeg føler at ikke er et krangleinnlegg,men sine tanker omkring det som blir skrevet her inne,så blir det vridd til å bli et krangleinnlegg.

Kan ta innlegge om at de som klager på mennene sine må slutte med det,tror ikke hun var ute etter krangling,men så kommer folk og sier at hun må legge dette inn på krangle. Skal en ikke kunne si sine meninger og tanker om det som blir skrevet her?

Er det slik vi er til vanlig,eller er det hormoner som gjør at mange innlegg må krangles om.Krangle der enn kan krangle,virker det ofte som en tenker.

Mener selv at folk må få skrive om det de ønsker,både tanker og følelsesr,uten at noen tilenhver tid må rakke ned på vedkokmmenes tanker og følelser. At en ikke kan forstå at folk tenker som de gjør,men si at de ikke får legge inn innlegg her,så synes jeg det er å gå for langt.

Synes vi hadde en hyggelig toner her lenge,men nå føler jeg at det har glidd ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sanheten svir ofte og blir tatt som provoserende når den treffer :)

Og å angripe den som sier er lettere enn å ta det innover seg selv og innse at man har gjort en feil.

Ofte hardt å se sine egne feil og mangler - selv innsikt er en skjelden gave i vårt sammfunn i dag (min erfaring)

Skrevet

Enig med deg. Hadde hun tenkt å ta en skikkelig kranglediskusjon på dette så hadde hun selvfølgelig lagt det ut på kranglesiden.

Til de som strever veldig med hormoner og lar seg lett oppfare så har jeg følgende råd; gå til en kinesiolog og få kroppen i harmoni igjen. Jeg går sånn cirka en gang i måneden og har virkelig fått ned stressnivået i kroppen min. Jeg var så irritert og oppgitt over sjefen at det fulgte meg i mitt daglige liv. Etter ett par ganger til kinesiologen greier jeg faktisk å snakke om sjefen uten å hisse meg opp. Stress overføres jo til barnet, men etter oen runder hos kinesiologen er jeg og lillegutt i harmoni. Kommer til å fortsette med en gang i måneden til kinesiologen til etter at jeg har født. Kan virkelig anbefales til lett "hysteriske og oppfarne" damer og menn for den saks skyld.

Skrevet

Naar folk kommer med postulater eller debatt innlegg maa jeg jo faa si meg enig eller uenig for saa aa debatere innlegget. For eksempel er jo selve overskriften til innlegget (som jeg ennaa ikke har lest) om dere som krangler med mennene deres, slutt med det et postulat som nettopp skal hindre kvinner som har problemer med sin mann aa skrive om det her inne, og da maa jeg jo faa svare at jeg er uenig. Hvis dette blir sett paa som kranglete saa faar det saa vaere.

Skrevet

Enig i at folk kan få lov til å utrykke hva de mener om mennene sine,ingen kan nekte dem,men jeg er også enig i mye av det som stod i den tråden jeg nevnte. Det er jo ikke bare den tråden jeg har sett at det har skjedd,mange andre ganger også.

Jeg sa,prøvde i alle fall å si i hovedinnlegge at en har lov til å si i mot,den som legger inn en tråd,men derifra til å prøve å dra det til et krangleinnlegg,synes jeg er litt drøyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...