Gå til innhold

Kniper dere igjen på fredag?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...;o) ...eller synes dere det er en litt artig dag å ha bursdagsbarn på? Altså; skuddårsdagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper vel egentlig ikke at h*n kommer da, litt kjipt for h*n å bare ha bursdag "hvert 4. år". Men kommer'n så kommer'n, ikke mye å gjøre med det! :)

Nå har ikke jeg termin før 25. mars, så sannsynligvis venter h*n litt til.

Skrevet

eg må innrømme at hadde eg vert frisk så skulle eg gjort litt for og få det den dagen der ja:)

Skrevet

Jeg vil helst unngå den dagen, men sambo syns det hadde vært stas om junior ble født da:P

Skrevet

Jeg har tenkt å knipe igjen som fy den dagen. Men føder gjerne før, da ... Hadde termin igår.

Skrevet

Jeg har termin på fredag! Men håper babyen ikke kommer akkurat da. Må være ganske sårt for et barn å ha "ordentlig" bursdag bare hvert 4.år.

Skrevet

Skjer det noe på fredag ber jeg om propp!!! he he he

Tenk hvor kjedelig å gå å legge seg 28 februar og våkne 1 mars og så er bursdagen "vekk".

Har termin 5 mars og satser på å holde til over 29 februar.

Skrevet

Hehe, det får jeg jammen håpe jeg slipper, for jeg har ikke termin før i mai. Det hadde nok vært litt væl tidlig ;-)

Skrevet

Har termin på fredag, og nå er jeg så lei at den gjerne bare må komme da. :-) Men håper helst den kommer før da.

Skrevet

Tror det er litt stas og ha bursdag på skuddårsdagen jeg, så min må gjerne komme da:) Har termin 4.3 så muligheten er vel der.

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg ikke vil ha den dagen er fordi jeg selv har bursdag eller ville jeg gjerne at gullet skulle komme da.

Ikke no annerledes og ha bursdag da. Stas syns jeg :) feirer jo hvert år fordet:)

Skrevet

syns det bare er gøy jeg! kjenner ei som har den dagen, og hun har aldri følt noe negativt med det, heller motsatt. masse oppmerksomhet rundt dagen. man feirer jo uansett. syns mye mer synd på de som har bursdag på sånn dager alle feirer, julaften (romjula generelt egt), nyttårsaften, 17 mai osv. har menstermin 29, ul 1 mars. vet at barnet ble unnfanget noen dager før menstermin, så syns absolutt d er min tur snart nå..

kom gjerne på fredag lillegutt!!

Skrevet

Vil helst ikke føde da, for vil gjerne ha en dag som er hvert år!;) Men har ikke termin før 4. mars da, så er vel ingen fare..

Men av nyskjerrighet, hvilken dag bør man velge å feire bursdagen da? Den blir jo født i februar, så ville vel kanskje valgt 28.februar, men er det forskjellig hva folk velger??

Skrevet

Kniper litt ekstra igjen på fredag ja, men er veldig klar for alle andre dager!

Skrevet

har termin i morgen og synes det hadde vært kjempegøy hvis han kom på fredag, selvom jeg gladelig hadde født nå!!! enig med hun over her at det må være værre å ha bursdag i julen, 17 mai ol.

Skrevet

Her skal det knipes for harde livet..Men skulle hun komme da, ja da kommer hun da...Men håper hun kommer før eller etter..=o)

Skrevet

HAHA synes jeg ser oss kniper igjen som F på fredag,ja for det orker vi sikkert? hehe

Skrevet

Ja da er det stor sannsynlighet for at jenta mi kommer i morgen eller 29., så da trekker jeg tilbake alt om å knipe igjen :-). Nå er hun hjertelig velkommen tilogmed på skuddårsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...