Gå til innhold

Utslett uten å være syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 11 mnd som de siste dagene har fått mer og mer utslett på mage og litt på armene.Han er ellers helt frisk og alt som normalt, tror ikke han har spist noe han ikke pleier.

Noen som har opplevd dette eller har noen ideer om hva det kan være??

Har ringt helsestasjonen så de kan se på det, men det er ikke før kl 13.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Kan bare være vaarmeutslett også. Har han hatt litt for mye på seg osv, kan det komme. Slikt forsvinner jo igjen etter en dag eller to.

Skrevet

Uvaska ullundertøy? skyllemiddelet? vaskepulveret?

Skrevet

Gutten min på 3 år fikk utslett (var nesten helt blålilla...) og ble hoven i pannen og øynene for et par uker siden. Han hadde også litt utslett på brystet. Det ble stadig mer så jeg kjørte til legen og han fant ikke ut hva det var men vi fikk en kortison salve som vi smurte på. Etter noen dager med denne kremen var det helt borte. Jeg vet fortsatt ikke hva det var han reagerte på men nå er det iallfall borte.... Han var også ellers helt frisk.

Skrevet

Tror ikke at det er varmeutslett, for det blir bare mer og mer og han var inne i hele går hvor han kun gikk i body og strømpebukse. Og har brukt det samme vaske og skyllemiddelet som jeg alltid har brukt. Neutral..

Skrevet

uff så skummelt da.. Får håpe HS ser hva det er, var noen på småtroll som også mente om det kunne være den 4 barnesykdommen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...