Gå til innhold

storhandel på nøstebarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde et raid i går rett og slett. Jeg bestilte alt ungene trenger, og når det plutselig er tre unger det er snakk om så blir det rett og slett endel klær.... ha ha ha artig og ufattelig dyrt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn er fint! Bestilte nettopp ullpysj til lillevennen der. Gleder meg til den kommer.

Skrevet

Ja, de ullpysjene er geniale!

Skrevet

Ååååhhhh. Der var det mye fint.

Best av alt - fint lite lyseblått. Masse rødt, olivengrønt og brunt - skikkelig digge farger.

Tror kanskje Lykketrollet må få noe fint som han kan flotte seg med i barnehagen. Katalog kommer i posten, hurra!

Er du flink til å strikke, Dritgrei? Jeg er helt talentløs. Slike nettsteder får meg alltid til å ønske at jeg var en kløpper med strikketøyet.

Skrevet

Joda jeg kan strikke jeg, men jeg syns det er så usansynlig kjedelig så jeg strikker ingenting... men jeg skulle ønkse jeg var en strikkemaskin.

:-)

Skrevet

Å strikking er kjempekoselig. Kan gjerne strikke litt for noen jeg, dersom noen ønsker hjemmestrikket. Iallfall slike greie ting som Nøstebarn har mønster på.

Skrevet

Jeg melder meg som førstemann!

Jeg ønsker meg allslags!!!

Skrevet

åååå...

mine barn har aldri hatt noe hjemmestrikket de, siden jeg absolutt ikke kan slikt og heller ikke har familie eller andre som har meldt sin interesse...så om du vil strikke til to bittesmå dingser som kommer til sommeren så si gjerne ifra... *smiler*

men vi har et veldig fint vognteppe som dritgrei heklet til Måka da han ble født... Det er jeg veldig stolt av.

Skrevet

Jeg strikker litt vet du, phantomet. Den søte røde julekjolen lånes gjerne bort hvis en av de der inne blir et kjolemenneske. Har et fint sett i naturhvitt også med jakke og lue. Tror jammen jeg har en god del jeg har strikket som du får låne.

Skrevet

oioioi...tenk å være så heldig! *smiler veldig bredt*

Jeg lover at jeg er forsiktig og behandler alt du låner meg veldig pent.

Skrevet

Alt hjemmestrikket er strikket i babyull og det tåler det aller meste. Til storebror strikket jeg klær til å bruke under parkdressen. Det brukes nå av lillebror, han er nummer tre som bruker det to vintre. Det er vasket 1000 ganger og er fortsatt (nesten) like fint.

Du klarer nok ikke å ødelegge det med andre ord :-D

Skrevet

Hvis dere handler inn mønster og garn og sender meg en pm så kan dere få adressen min og sende det over, så skal nok jeg klare å få ferdig noe både til phantombabyer og dritgreiunger :-)

Akkurat nå sitter jeg og strikker grytekluter. Da føler jeg meg nesten overmoden! :-)

Skrevet

Jeg skal ihvertfall benytte meg av tilbudet...men siden dritgrei er førstemann ut kan hun få starte kalaset... *smiler*

Jeg ser for meg et søtt sett med jakke og lue i passende farger til de to inni magen. Må bare finne ut kjønnet på dem først... *smiler* Så sender jeg deg en pm og shopper det som trengs..

Var på besøk høs en venninne som driver og strikker til sin egen ventende baby, og tittet i mønsterheftet der.. de hadde slike nydelige jakker m luer som visstnok ikke var avansert, men for meg så de helt umulige ut. Ikke noe innviklet mønster riktignok. men likevel...

Skrevet

Da skal jeg bare begynne å glede meg... :-)

Skrevet

Vet du hva jeg lurer på om du kan gjøre????

strikke ferdig en dress jeg har begynt på, for når jeg kom til det som krever litt tenking, så ga jeg opp. jeg har strikket hele dressen, men armene og monteringen mangler.... eller syns du det er helt kris å ferdigstille andres jobb?

Skrevet

Jeg kan gjøre det, men kan jo ikke garantere at jeg klarer å strikke armene akkurat i samme strikkefasthet som du har dressen...

Men hvis det er godt nok at det blir nesten, skal det ikke være noe problem. Regner med at du har oppskrift, for jeg er ikke flink til å strikke etter "hodet".

Skrevet

jeg har garnet og oppskriften og dressen... mne pinnene har forsvunnet.... men de kan jeg kjøpe nye av.. nesten er helt toppen det for meg. mitt problem er at jeg strikket en arm, og da jeg hadde strikket den andre var de helt forskjellige i str.... og da gav jeg opp :-)))) så om du får det til nesten, så er det bedre enn jeg får til selv!

Skrevet

pinner har jeg helt sikkert selv. Du har sikkert brukt den str. som er anbefalt i oppskriften, så da prøver jeg også med det, og så kan jeg heller justere hvis det ser helt feil ut.

Skrevet

Hjemmestrikket er kjempekoselig:-)

Har hatt på hjemmestrikket hjem fra sykehuset med alle tre:-) Mormor har strikket, altså min mor og det er stas når det ikke er ferdig fra butikken!

Så snill du er Frøydis!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...