alvis Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Finsk ovnspannekake. 4 dl hvetemel 1 1/2 dl sukker 1 ts bakepilver 1 ts salt 1 ts vaniljesukker 8 dl melk (lettmelk eller h-melk) 2 egg 100g smeltet smør (avkjølet) Blande de tørre ingrediensene og tilsett melk, egg og smør. Hell røren over i en langpanne dekket med bakepapir. I stekeovn 200-225 grader i ca 30 min. Serveres varm med syltetøy eller sukker.
Drømmer om barn nr. 3 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Denne skal jeg prøve en dag.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 mmm det hørtes godt ut. Den skal prøves:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå