Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 I går på morgen ble jeg veldig kvalm, og måtte stå opp for å kaste opp.. har ikke hatt kvalmen siden jeg var 3 mnd på vei. Å i dag samme greiene..å nå sitter jeg her med mensmurringer.. Er det noe på gang tror dere?? noen som har hatt det samme?? Er 39+0 i dag håper på litt svar fra dere ladys
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hadde forresten sex i går kveld hihi!!
mor lille Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Lurer i grunn på det samme.. har det sånn jeg og, men i tillegg mye kynnere!! Noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå