Chiabatta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Av fiber får jeg knip. Drikker jeg for mye kaffe, får jeg løs mage. Folk sier bare: Å? Ganske håpløst å ha det sånn. Finnes det noe som kan hjelpe?
dritgrei hei hei! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei, jeg reagere på ulik mat, men det er i perioder hvor jeg kanskje er stressa eller trist eller nervøs for noe. Jeg reagerer på noen typer brød, på løk, på hvitløk, på ris, og frukt.... Om jeg har det sånn, at jeg liksom ikke har det helt toppen, så burde jeg spise helt ren kost for at magen min skal være på lag. da spiser jeg poteter og kjøtt og fet saus. he he. Svaret mitt er altså; joda det er fler som reagerer, men jeg tror ikke det er allergi, jeg tror det er kroppen som ikke alltid er mottagelig for alskens mat, men jeg vet ikke hva som hjelper. For meg pleier det å hjelpe å levere en eksamensoppgave, eller betale en regning, eller be om hjelp når jeg er sliten :-) Håper du finner ut av det!
Sjokoladekaka Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Nei, du er ikkje aleine:) Eg får laus mage av det meste, og har lært at det må eg leve med, til det kanskje ein gang går over:)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir dårlig i magen hvis jeg er nervøs/ stresset... :-/ Men du - det hjelper jo neppe å holde seg hele tiden da ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 He he, jeg har en vanskelig mage. Trenger regelemessig kost, fiber, vann og alt det jeg pleier å spise.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 he he... du har i grunnen et poeng spetakkel ;-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 http://www.helsenytt.no/artikler/irritabel_tarm.htm Se om du kjenner deg igjen. Jeg trodde alle hadde det som meg jeg, inntil jeg leste om dette fenomenet. Har jo vært sånn så lenge jeg kan huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå