>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Nå tilhører jeg endelig her inne!! På ordentlig -har vært litt her inne og snokt fra før da ;-). Nå kommer snart våren og snøen smelter og tulipanene og krokusen popper opp av jorda, hehehe. Jeg er litt våryr i dag, jeg og kjenner meg glaaaaaa' :-D! Vi skal ha baby snaaaaart...tjo-hoi! Ha en strålende dag, vakre kvinner!
BarnNr.4 :) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Heisann du velkommen inn til oss;) nå trenger vi litt nye damer her inne, for nå forsvinner de veldig fort her;) alle som føder, unntatt meg hehe! Lykke til videre da
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så masse!! Mange som ikke klarer å vente på å få komme inn hit, mens mange av oss nå ike klarer å vente på å få lov til å komme vekk her ifra! hehe.... Kos deg med tiden her inne! Bare koselige damer!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Takk for det, begge to! Jeg antar dette er det morsomste forumet som er av de tre:-). Det første var ikke noe moro og det andre besto mye av venting, mens nå kan jeg jo virkelig begynne å forberede på det som skal skje!! Det er faktisk ei som hadde termin nesten på likt som meg som har født allerede!! Huff, ikke bare bare det, da -stakkars babyen veide bare 690gr og var rundt 30 cm, men hun er utenfor livsfare og alt tilsier at hun skal vokse seg frisk og rask :-). SPRØTT!
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Velkommen skal du være:-)
manne80 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 hei! Jeg tilhører også her nå. Har termin 21 mai,så da er vi vel ca like langt:-) Spennende tid fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå